  • 1. Data: 2007-05-25 07:36:44
    Temat: kupno udziałów firmy bez własnych środków
    Od: "Sue" <s...@o...pl>

    Witam,
    Barzdo proszę o radę w nastepującej sprawie. Mam możliwość zakupu połowy
    udziałów firmy, która bardzo dobrze prosperuje i przynosi zyski. Koszt
    udziałów wynosi ok 50 tys. zł. W tej chwili nie posiadam własnych środków,
    które mogłabym na taką transakcje wyłożyć. Czy w takiej sytuacji mogłabym na
    zakup udziałów dostać jakiś kredyt w banku? Jak się ewentualnie o niego
    starać? (dodam że mam już kredyt i moja zdolność kredytowa w tym wypadku
    jest niewielka). Lub czy jest możliwość złożenia np. wniosku o ew.
    dofinansowanie? Jesli tak to gdzie?

    Pozdrawiam,
    Sue

  • 2. Data: 2007-05-25 09:20:29
    Temat: Re: kupno udziałów firmy bez własnych środków
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > starać? (dodam że mam już kredyt i moja zdolność kredytowa w tym wypadku
    >
    > jest niewielka). Lub czy jest możliwość złożenia np. wniosku o ew.
    raczej nie, pozostaje TYLKO kredyt gotowkowy, oczywiscie bedzie on dosc
    drogi...

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-05-25 20:15:08
    Temat: Re: kupno udzia?ów firmy bez w?asnych ?rodków
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Sue <s...@o...pl> wrote:
    > Witam,
    > Barzdo prosz? o rad? w nastepuj?cej sprawie. Mam mo?liwo?? zakupu po?owy
    > udzia?ów firmy, która bardzo dobrze prosperuje i przynosi zyski. Koszt
    > udzia?ów wynosi ok 50 tys. z?. W tej chwili nie posiadam w?asnych ?rodków,

    Przy okazji zastanow sie tez dlaczego ktos chce te udzialy tak tanio
    sprzedac skoro firma bardzo dobrze prosperuje, to podejrzane.

    a.