  • 1. Data: 2008-04-16 22:21:29
    Temat: kupowanie przez internet walutowa MC BZWBK
    Od: "bartekE320" <k...@g...com>

    Hej! Probowalem przed chwila kupic troche rzeczy w USA. Niby wszystko OK, na
    karcie pojawila sie blokada podpisana "autoryzacja" -530USD ale ze sklepu
    dostalem maila:

    "Dear AE shopper,
    Thank your for shopping at AE.com, but we were unable to receive credit
    authorization from your credit card company and are unable to process your
    order.
    If you would like to re-process your order, please call 1.866.338.2389 and a
    representative will be happy to further assist you Monday - Friday, 8-5pm
    EST.
    Thanks for being a part of the American Eagle brand and we´re sorry for this
    inconvenience.
    Your friends @ AE.com"No to dzwonie do banku i pytam czemu autoryzacja nie
    przeszla. Kobita mowi, ze autoryzacja przeszla, blokada jest i sprzedawca
    spokojnie moze pobrac pieniadze...W czym problem?

  • 2. Data: 2008-04-16 22:40:23
    Temat: Re: kupowanie przez internet walutowa MC BZWBK
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    bartekE320 napisał(a):
> [...]
    > nie przeszla. Kobita mowi, ze autoryzacja przeszla, blokada jest i
    > sprzedawca spokojnie moze pobrac pieniadze...W czym problem?

    Amerykańce tak czasem mają. Niektóre nie wiedzą, że istnieje świat poza
    USA :) Spróbuj może zadzwonić do nich jak proponują.

    PG

  • 3. Data: 2008-04-17 06:41:40
    Od: "Sinus" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Piotr Gralak <g...@g...pl> napisał(a):
    > Amerykańce tak czasem mają. Niektóre nie wiedzą, że istnieje świat poza
    > USA :) Spróbuj może zadzwonić do nich jak proponują.

    Dokładnie. I w kwestii bankowości są 100 lat za murzynami. Nie widziałem u
    nich czegoś takiego jak autoryzacja on-line, w e-sklepach wpisuje się dane z
    karty i trzeba czekać na maila z informacją czy łaskawie zrealizują płatność.
    Często też jest tak że billing address musi być ten sam co shipping address i
    koniecznie na terenie USA - co uniemożliwia zamówienie czegokolwiek z Europy.

    Sinus

  • 4. Data: 2008-04-17 07:53:14
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > address i
    > koniecznie na terenie USA - co uniemożliwia zamówienie czegokolwiek z

    ale ae.com do Polski wysyła...
    znacie jeszcze jakieś inne fajne sklepy (np. z ciuchami), które wysyłają
    towar do Polski, dobrze gdyby były z Europy, ale USA również będą ok

    --
    pozdrawiam
    RobertS