  • 1. Data: 2010-11-13 08:04:13
    Temat: kursy "lepsze" walutowe Citka Handlowego
    Od: b...@o...pl

    spotkałem sie z opinią że nawet "lepsze" czy
    też "negocjowane" kursy walut w citku handlowym
    dla spółek przy jednorazowej wymianie >30.000zł
    są "dużo gorsze" od kursów stosowanych przez inne
    banki... - czy to prawda? jak to zweryfikować?

    kursy zbójeckie, takie dla wymiany 10 euro
    każdy bank publikuje na swoim www, bez problemu
    kopiuj wklej do excela i mamy porównanie.

    a skąd wziąć te "utajnione" kursy "negocjowane"?

  • 2. Data: 2010-11-13 08:55:23
    Temat: Re: kursy "lepsze" walutowe Citka Handlowego
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    <b...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > każdy bank publikuje na swoim www, bez problemu
    > kopiuj wklej do excela i mamy porównanie.
    >
    > a skąd wziąć te "utajnione" kursy "negocjowane"?

    chyba nikt nie poda ci tych kursow w tabeli, kiedys dawno temu ING mial taka
    tabele preferencyjna dla kwot 5tys waluty, ale z niej zrezygnowal.
    Na dzisiaj jedyna mozliwosc to korzystanie z modulow autodealingu do wymiany
    walut. Z opisow na grupie wnioskuje, ze te kursy sa zblizone do bardzo
    dobrych kusow kantorowych albo sa od nich lepsze dopiero przy transakcjach >
    20.tys waluty. Generalnie te moduly najprawdopodobniej dopasowauja kurs do
    sytuacji rynkowej oraz wielkosci wymiany. W wielu bankach jest czesto
    wzmianka o kursach negocjowalnych, ale mysle, ze sprowadza sie to do
    pracownika w oddziale, ktory za ciebie obsluguje taki autodealing i w danej
    chwili moze podac konkretny kurs.

  • 3. Data: 2010-11-13 09:51:15
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > każdy bank publikuje na swoim www, bez problemu
    > kopiuj wklej do excela i mamy porównanie.
    >
    > a skąd wziąć te "utajnione" kursy "negocjowane"?

    A czemu nie zalozycie konta firmowego u jakiegos brokera na WGT i nie
    bedziecie wymieniac lub kupowac waluty po cenach miedzybankowych? Kwoty z
    fizyczna dostawa juz zaczynaja sie tam od 10 000 euro/dolar/ frank szw
    A moga z tego korzystac i osoby fizyczne.

    Przemek

  • 4. Data: 2010-11-15 11:34:01
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > a skąd wziąć te "utajnione" kursy "negocjowane"?

    Takie tabele nie istnieją. Dzwoni się i się "negocjuje".