  • 1. Data: 2009-01-11 20:59:23
    Temat: kursy w aliorze
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Hello,

    W czwartek 8.01 zrobiłem próbny zakup aliorową kartą (Maestro do konta
    zakupowego) w Niemczech na kwotę 2,5 euro. Transakcja jeszcze nie jest
    rozliczona, ale mam blokadę na 9,88 pln, co daje kurs 3,952. Zważywszy,
    że średni NBP z tego dnia to 4,0159, to kurs Aliora wydaje się być
    niesamowity... Ciekawe po ile ostatecznie rozliczą? Pewnie po
    rozliczeniu tak różowo już nie będzie...

    --
    MiCHA

  • 2. Data: 2009-01-11 21:30:25
    Temat: Re: kursy w aliorze
    Od: "Frank" <a...@c...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <m...@m...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:496a5dab$0$29373$f69f905@mamut2.aster.pl...
> [...]
    > niesamowity... Ciekawe po ile ostatecznie rozliczą? Pewnie po
    > rozliczeniu tak różowo już nie będzie...

    A obciążał ktoś kartę Maestro w bankomatach BZ WBK w USD wydaną do konta z
    lokatą nocną prowadzonego w złotówkach ?

    Serio, jest taka opcja. Polecam potestować, może wyjść naprawdę korzystnie
    ;)

  • 3. Data: 2009-01-11 22:01:19
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Bardzo dziwne. Pani w odziale dała mi ostatniego dnia ubiegłego roku tabelę
    kursów.

    Spread na EUR dla dewiz wynosił 27gr! (skup 4.0488 sprzedaż 4.2787 przy
    średnim kursie 4.14 i kursie NBP 4.1637).
    Podaj końcowe rozliczenie.

    MichalL

  • 4. Data: 2009-01-12 08:13:50
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Przemyslaw Kwiatkowski wrote:

> [...]
    > niesamowity... Ciekawe po ile ostatecznie rozliczą? Pewnie po
    > rozliczeniu tak różowo już nie będzie...

    No i rozliczyli 10,42, co daje kurs 4,168 - czyli tak samo złodziejsko
    jak w innych bankach...

    --
    MiCHA

  • 5. Data: 2009-01-12 08:45:42
    Od: k...@o...pl

    On 12 Sty, 09:13, Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote:
    > Przemyslaw Kwiatkowski wrote:

    > No i rozliczyli 10,42, co daje kurs 4,168 - czyli tak samo złodziejsko
    > jak w innych bankach...
    Według dzisiejszego porannego kursu?
    W BZWBK jest dziś 4,1181
    BRE 4,1000

  • 6. Data: 2009-01-12 11:31:05
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski"

    > No i rozliczyli 10,42, co daje kurs 4,168 - czyli tak samo złodziejsko
    > jak w innych bankach...

    może blokadę robili pomyłkowo po kursie kupna :-)
    *** blad ***

  • 7. Data: 2009-01-12 19:17:48
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    k...@o...pl wrote:

    > Według dzisiejszego porannego kursu?

    Nie wiem, bo się nie mogę doklikać tabeli kursów na ich www... :-(

    A najlepsze jest, że byłem świadkiem, jak "panienka w okienku"
    tłumaczyła jakiemuś klientowi jak działają zakupy kartowe zagranicą i że
    kurs jest przeliczany po kursie nbp. Gość nie uwierzył i sobie poszedł.
    Ja też nie uwierzyłem i nawet zastanawiałem się, czy by nie poprosić o
    to na piśmie, ale akurat nie miałem czasu... :-(

    --
    MiCHA

  • 8. Data: 2009-01-12 19:22:45
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > może blokadę robili pomyłkowo po kursie kupna :-)
    > *** blad ***

    blokada a obciążenie to czasem zupełnie inna historia vide MC z Mille,
    gdzie blokada była zawsze o 2% wyższa niż późniejsze obciążenie

    generalnie blokadę należy traktować dość orientacyjnie

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2009-01-13 04:43:43