  • 11. Data: 2009-06-25 19:27:41
    Temat: Re: łączeniemałych kart kredytowych w jednądużą (Reifeisen)
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 25 Cze, 21:22, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Z takimi limitami to i tak nigdy nie było przenoszenia (chyba, że +
    > papierki).

    O to, to. A z papierkami, jak zapadło na grupie, to żadne
    przenoszenie..;-) Swoją drogą, ostatnio sam się zastanawiałem, dokąd
    na przykład przenieść kartę z limitem np. 80.000,00, np. VP mBanku ?

  • 12. Data: 2009-06-25 19:31:23
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    szczurwa pisze:
    > O to, to. A z papierkami, jak zapadło na grupie, to żadne
    > przenoszenie..;-) Swoją drogą, ostatnio sam się zastanawiałem, dokąd
    > na przykład przenieść kartę z limitem np. 80.000,00, np. VP mBanku ?

    Sam będę za jakiś czas zainteresowany VP mBanku. Ale ja to zrobię
    standardową procedurą.

    --
    Mithos

  • 13. Data: 2009-06-25 19:52:16
    Od: k...@o...pl

    a czy jest możliwa zamiana 230.000 w 12 kartach na 90+90+50 w Raifeisen?

  • 14. Data: 2009-06-25 19:55:19
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 25 Cze, 21:52, k...@o...pl wrote:

    > a czy jest możliwa zamiana 230.000 w 12 kartach na 90+90+50 w Raifeisen?

    Na chwilę obecną nie. Daj namiary tego doradcy, co ci to naobiecywał,
    to z Grupy pojedzie pielgrzymka..;-)

  • 15. Data: 2009-06-25 20:02:19
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Liczę na 91,100 Mastercard Platyna + 91.100 Visa Platyna + reszta VISA
    > Busines
    > Potem chcę niezwłocznie ewakuować conajmniej dwie karty poza Reifeisen
    > Bank

    Kompletnie nierealny plan. Nie dostaniesz najprawdopodobniej MC platynowego,
    wetkną Ci VP i jeszcze pewnie każą płacić za wydanie.

    Dodatkowo w Rajfim można mieć tylko 2 karty jednocześnie, jesli to 1-os d-g
    to dotyczy to też tej business, no chyba, że na jakąś sp. z o.o. będziesz ją
    próbował brać (i na kogoś innego a nie na siebie jakby miała być z imieniem
    i nazwiskiem).

    > Dlaczego akurat 91.100? bo chciałbym przeskakiwać z banku do banku
    > zalapując się za każdym razem na promocję +30%, a wtedy
    > 91.100 +30% daje 118.400 w banku A
    > 118.400 +30% daje 153.900 w banku B
    > 153.900 +30% daje 200.000 w banku C

    Piękny plan. Niestety kompletnie nierealny. Zapomnij o swobodnym
    przenoszeniu takich limitów, ja to przerabiam od lat. Przy 40k zaczynają się
    poważne problemy (nie żeby i niżej sie nie trafiały).

  • 16. Data: 2009-06-25 20:06:43
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 25 Cze, 22:02, "MarekZ" <b...@a...pl> wrote:

    > Piękny plan. Niestety kompletnie nierealny. Zapomnij o swobodnym
    > przenoszeniu takich limitów, ja to przerabiam od lat. Przy 40k zaczynają się
    > poważne problemy (nie żeby i niżej sie nie trafiały).

    Kolega winszuje sobie prawie pół miliona na kartach. Jaka będzie Twoja
    odpowiedź ? Podejmujesz wyzwanie ?

  • 17. Data: 2009-06-25 20:13:39
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Kolega winszuje sobie prawie pół miliona na kartach. Jaka będzie Twoja
    > odpowiedź ? Podejmujesz wyzwanie ?

    :)))
    To nie wyzwanie, ja 0,5m mam przekroczone od kilku lub kilkunastu miesięcy
    (chwaliłem się pewien czas temu na grupie), a 1,0m jest absolutnie poza moim
    zasięgiem. 0,666 możeby było jakimś targetem, ale ja już nie mam tego gdzie
    przenosić, tym bardziej, że sam piszesz, że niektóre banki się wycofują z
    tej idei. Raczej będę w dół schodził chyba z konieczności (koszty utrzymania
    kart i ich ilość). :D

  • 18. Data: 2009-06-25 23:07:42
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 25 Cze, 22:13, "MarekZ" <b...@a...pl> wrote:

> [...]
    > tej idei. Raczej będę w dół schodził chyba z konieczności (koszty utrzymania

    Moje najszczersze gratulacje ! Ostatni raz pisałeś coś o trzystu
    tysiącach..;-) A Rajfikowi przejdzie z czasem, tym bardziej, że
    ostatnio w kartach sporo fajnych ofert..!