-
11. Data: 2009-09-07 13:33:51
Temat: Re: lans mBanku
Od: z...@o...pl
> Ja mam opiekuna w Multibanku. :)
mną sie chcieli zaopiekować w DB ale nie chcialem
parafrazując: "nie opiekuj sie mną, nawet gdy będziesz chciał" :)
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
12. Data: 2009-09-07 13:44:50
Temat: Re: lans mBanku
Od: Olgierd <n...@n...problem>
Dnia Mon, 07 Sep 2009 15:28:53 +0200, RobertS napisał(a):
> opiekun w mBanku? jakoś nie widzę tego zbyt różowo...po co mi jakiś
> ogólny email? skoro opiekun ma być indywidualny to chciałbym dostać
> bezpośredni email + tel. do niego, abym nie musiał na mLinię dzwonić
Pewnie będą 2-3 stanowiska dla wszystkich "wyjątkowych". Czyli pewna pula
numerków, po zalogowaniu, zostanie przekierowana do tych facetów. Czas
oczekiwania umili przyjemniejsza (ekskluzywna) muzyczka, w tle będzie
pobrzdękiwał imbryk z dobrą kawą, zaś całość będzie taka brązowo-
jedwabisto-atłasowa...
--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl <==
-
13. Data: 2009-09-07 13:51:38
Temat: Re: lans mBanku
Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
On 2009-09-07, RobertS <b...@x...pl> wrote:
[...]
>> Ja mam opiekuna w Multibanku. :)
> no i masz z tego powodu jakieś korzyści? ja jakoś żadne...
Największe to chyba umawianie spotkań tak, by mi to zajmowało
minimalnie czasu, przygotowywanie umów tak że przychodzę
"na gotowe" i czasem załatwianie czegoś te 15-30 min
po zamknięciu oddziału.
Ale większe profity to bezpłatne wszystkie bankomaty,
niższe oprocentowanie kredytów (albo negocjowalna prowizja)
i co mnie zdziwiło, karta kredytowa do firmy "na podpis". [1]
Na fali ostatniej złej prasy też zacząłem robić przygotowania
do tego by się z BRE ewentualnie szybko wycofać, ale prawdę mówiąc
nie mam żadnych zastrzeżeń do pracy mojego oddziału, a po odwiedzinach
w innych bankach wręcz oceniam jego pracę bardzo dobrze.
[1] Zdziwiło bo taki Polbank, czy Alior żądali ode mnie naprawdę
cudacznych papierów i wypełaniania ogromniastych wniosków,
oświadczeń i bóg wie co jeszcze.
--
Wojciech Bańcer
p...@p...pl
-
14. Data: 2009-09-07 13:53:09
Temat: Re: lans mBanku
Od: z...@o...pl
> > Ja mam opiekuna w Multibanku. :)
>
> mną sie chcieli zaopiekować w DB ale nie chcialem
> parafrazując: "nie opiekuj sie mną, nawet gdy będziesz chciał" :)
zdecydowanie wole być "zwykłym" klientem, wtedy nie
wciskają mi nachalnie żadnych struktur i nie truja d...
w DB gdzie zwykły człowiek ma wszystko gratis,
naprawdę nie widzę potrzeby nadzwyczajności :)
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
15. Data: 2009-09-07 14:18:52
Temat: Re: lans mBanku
Od: RobertS <b...@x...pl>
> zdecydowanie wole być "zwykłym" klientem, wtedy nie
> wciskają mi nachalnie żadnych struktur i nie truja d...
do mnie też dzwonili w sprawie struktur, ale powiedziałem, że mnie nie
interesują i sobie nie życzę to przestali - czasem ktoś zadzwoni
(niekoniecznie MOJA "opiekunka") i zaproponuje lokatę lub sonduje
odnośnie kredytu, poza tym nic ciekawego
--
pozdrawiam
RobertS
-
16. Data: 2009-09-07 15:14:01
Temat: Re: lans mBanku
Od: "Wielebny" <v...@o...pl>
Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem> napisał w wiadomości
news:pan.2009.09.07.13.44.49@rudak.org...
> Dnia Mon, 07 Sep 2009 15:28:53 +0200, RobertS napisał(a):
>
>> opiekun w mBanku? jakoś nie widzę tego zbyt różowo...po co mi jakiś
>> ogólny email? skoro opiekun ma być indywidualny to chciałbym dostać
>> bezpośredni email + tel. do niego, abym nie musiał na mLinię dzwonić
>
> Pewnie będą 2-3 stanowiska dla wszystkich "wyjątkowych". Czyli pewna pula
> numerków, po zalogowaniu, zostanie przekierowana do tych facetów. Czas
> oczekiwania umili przyjemniejsza (ekskluzywna) muzyczka, w tle będzie
> pobrzdękiwał imbryk z dobrą kawą, zaś całość będzie taka brązowo-
> jedwabisto-atłasowa...
Kawa w imbryku?
Tak właśnie wygląda jakość wg BRE
W.
-
17. Data: 2009-09-07 16:14:33
Temat: Re: lans mBanku
Od: "MK" <m...@i...pl>
Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości
news:h82rg4$1pr$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
> Spójrzcie co rozsyła mBank, ciekawe jak to będzie wyglądać w praktyce...
> ---------------------------------
Tez dostalem mailem ale bez ponizszego fragmentu...
>
> Dedykujemy Ci Zespół Opiekunów, ponieważ należysz do grona Klientów
> spełniających jeden z poniższych warunków:
>
> - zgromadzenie na rachunkach depozytowych i inwestycyjnych w mBanku co
> najmniej 100 000 PLN przez 3 miesiące w trakcie ostatniego półrocza,
> - posiadanie karty kredytowej Visa Platinum,
> - korzystanie z usługi Aktywny Portfel Funduszy,
> - posiadanie kredytu hipotecznego na kwotę powyżej 1 000 000 PLN,
> - zgromadzenie przez dowolne 3 miesiące 1 000 000 PLN aktywów.
> [...] Mamy
> nadzieję, że wprowadzone udogodnienia przyczynią się do zwiększenia
> poziomu
> satysfakcji z naszych usług i zachęcą do dalszej współpracy z mBankiem.
>
Pewnie kazdemu wysylaja...
MK
-
18. Data: 2009-09-07 17:06:42
Temat: Re: lans mBanku
Od: Krzysiek <k...@o...pl>
On 7 Wrz, 15:51, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:
> Największe (..)przygotowywanie umów tak że przychodzę
> "na gotowe" i czasem załatwianie czegoś te 15-30 min
> po zamknięciu oddziału.
To to ja kiedyś(i tylko raz:P ) miałem w BZWBK z kontem..(wtedy
jeszcze )studenckim;)
No ale to było w czasach jak mBank dopiero powstawał.
-
19. Data: 2009-09-07 19:04:28
Temat: Re: lans mBanku
Od: Mithos <f...@a...pl>
RobertS pisze:
> no i masz z tego powodu jakieś korzyści? ja jakoś żadne...
Ja miałem raczej "korzyści" ujemne, bo mi doradca AQ mocno namieszał.
--
Mithos
-
20. Data: 2009-09-07 19:37:36
Temat: Re: lans mBanku
Od: Mithos <f...@a...pl>
Wojciech Bancer pisze:
> Największe to chyba umawianie spotkań tak, by mi to zajmowało
> minimalnie czasu, przygotowywanie umów tak że przychodzę
> "na gotowe" i czasem załatwianie czegoś te 15-30 min
> po zamknięciu oddziału.
> Ale większe profity to bezpłatne wszystkie bankomaty,
> niższe oprocentowanie kredytów (albo negocjowalna prowizja)
> i co mnie zdziwiło, karta kredytowa do firmy "na podpis". [1]
To samo jest w Alior. No prawie, bo koszt 3 PLN miesięcznie.
--
Mithos