  • 21. Data: 2009-09-07 20:02:43
    Temat: Re: lans mBanku
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-09-07, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    [...]

    > To samo jest w Alior. No prawie, bo koszt 3 PLN miesięcznie.

    No u mnie to 6 zł/mc bo mam konto wspólne.
    I bez karty firmowej "na podpis".

    Awaryjność karty Aliorowej chyba pozostawia wiele do życzenia
    (sam chyba pisałeś, że Ci nie autoryzowało karty "gdzieś tam"),
    a i oprocentowanie kredytów odnawialnych mało atrakcyjne
    i nienegocjowalne.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 22. Data: 2009-09-07 20:20:24
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Wojciech Bancer pisze:
    > Awaryjność karty Aliorowej chyba pozostawia wiele do życzenia
    > (sam chyba pisałeś, że Ci nie autoryzowało karty "gdzieś tam"),
    > a i oprocentowanie kredytów odnawialnych mało atrakcyjne
    > i nienegocjowalne.

    Brak autoryzacji przy kupowaniu przez internet w UK i Azji. W sklepie
    tylko pierwsza płatność przeszła za 3 razem, tak to zero problemów. Poza
    tym zwrot 1%, którego gdzie indziej brak :)

    Kredyty odnawialne to produkty, które nigdy mnie nie interesowały więc
    żadna to dla mnie wada.

    Poza tym ja nadal jestem w szoku co do zwykłego ROR : wszystkie
    bankomaty za free, a sam rachunek ma RSO ponad 4%. W Multibanku było to
    0%. Niby drobiazg ale osobiście (pewnie jak każdy) muszę mieć do stałej
    dyspozycji jakieś środki, a tutaj one po prostu rosną w oczach :)

    Jakość obsługi lepsza niż ta jaką miałem w Multi AQ.

    Z przesiadki jestem póki co całkowicie zadowolony.

    --
    Mithos

  • 23. Data: 2009-09-08 10:00:18
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-09-07, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    [...]

    > Brak autoryzacji przy kupowaniu przez internet w UK i Azji. W sklepie
    > tylko pierwsza płatność przeszła za 3 razem, tak to zero problemów. Poza
    > tym zwrot 1%, którego gdzie indziej brak :)

    Tak. Jak mi serwery wygaszą z powodu braku możliwości ściągnięcia,
    to już się ucieszę z tego 1% zwrotu. :P

    Karty na firmę nie mają 1% cb. Aliorowa niby ma, ale też nie
    na wszystko, poza tym wolę nie mieć cb i problemów z księgowaniem
    tego. :)

    > Kredyty odnawialne to produkty, które nigdy mnie nie interesowały więc
    > żadna to dla mnie wada.

    Ale dyskutujemy ogólnie nt. zalet konta prestiżowego w Multi vs. konta
    w Aliorze, czy biorąc pod uwagę jedynie Ciebie? Sorry, ale ja Cię na
    przesiadkę nie namawiam, więc nie wiem po co ta chęć pokazania
    "Alior lepszy"? :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 24. Data: 2009-09-08 10:36:57
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 08 Sep 2009 12:00:18 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

> [...]
    > Aliorze, czy biorąc pod uwagę jedynie Ciebie? Sorry, ale ja Cię na
    > przesiadkę nie namawiam, więc nie wiem po co ta chęć pokazania "Alior

    Przesiadka do A jest trendi, dżezi i na czasie, więc nie dyskutuj i się
    nie upieraj tylko śmigaj czem prędzej do oddziału. Grupowicze wspierają
    tylko rodzime produkty ;)

    Xenocide