  • 1. Data: 2012-04-17 13:51:25
    Temat: latwy kredyt hipoteczny w idea bank ?!
    Od: <k...@i...pl>

    Spotkalem sie z sytuacja w ktorej moj oponent (w pewnej sprawie)otrzymal
    bardzo latwo spory kredyt hipoteczny w idea banku
    Sprawa jest o tyle dziwna ze gosc ma wierzycieli przed ktorymi gra nic nie
    majacego i generalnie jest slabo sciagalny
    Nieruchomosc na ktora udzielono kredytu juz byla obciazona komornikiem i
    innym kredytem
    Nieruchomosc na ktora udzielono kredytu zostala nabyta w kontrowersyjnych
    okolicznosciach.
    Nieruchomośc warta byc może 800000 została kupiona za 8000 od człowieka,
    który został zawleczony po pijaku do notariusza.
    TVP zrobiła nawet o tym i kilku podobnych incydentach w
    któregośćbyłzamieszany program.
    Gosc ma przeszlosc kryminalna ktora latwo mozna sprawdzic.

    W jakims regulaminie IdeaBanku czytam ze: "3.6. wypowiedzieć Umowę Kredytu z
    zachowaniem 30-dniowego terminu wypowiedzenia
    (a w razie zagrożenia upadłością Kredytobiorcy - z zachowaniem terminu
    7-dniowego), po czym dochodzić zaspokojenia swoich roszczeń w drodze
    postępowania
    egzekucyjnego."

    Patrząc na taki zapis i mając pewne informacje ja bym kredytu gościowi nie
    udzielił.
    Moj prawnik powiziął nawet wniosek, że gośc wziął kredyt żeby się zwinąc z
    kasą a na nieruchomości i tak mu nie zależy.
    Byćmoże nawetdoszło dojakiegośwyłudzenia na podstawielewych dokumentów.

    Co wy na to?
    Jakto jest z tymi kredytami?
    Czy bank nie sprawdza kredytobiorców?

  • 2. Data: 2012-04-17 21:30:27
    Temat: Re: latwy kredyt hipoteczny w idea bank ?!
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Co wy na to?
    > Jakto jest z tymi kredytami?
    > Czy bank nie sprawdza kredytobiorców?

    oczywiście, że sprawdza, ale może facet miał inne zabezpieczenie,
    czytałeś jego umowę kredytową?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2012-04-17 23:22:58
    Od: <k...@i...pl>

    | oczywiście, że sprawdza, ale może facet miał inne zabezpieczenie,
    | czytałeś jego umowę kredytową?

    nie sądze aby mial inne zabezpieczenie chyba ze jakies lewe

  • 4. Data: 2012-04-17 23:46:04
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > nie sądze aby mial inne zabezpieczenie chyba ze jakies lewe

    "nie sądzę" i tyle w tym temacie, albo wiesz albo sobie gdybasz...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2012-04-21 02:21:43
    Od: <k...@i...pl>

    | "nie sądzę" i tyle w tym temacie, albo wiesz albo sobie gdybasz...

    Wiem na co wział kredyt i uważam,że żaden normalny bank na cośtakiego
    kredytu nie przyzna.

  • 6. Data: 2012-04-21 08:54:46
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik wrote:

    > Wiem na co wział kredyt i uważam,że żaden normalny bank na cośtakiego
    > kredytu nie przyzna.

    Czyli nie znasz sprawy, skoro kredyt wziął.
    Spróbuj w mediach.

  • 7. Data: 2012-04-21 12:30:37
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    > Czyli nie znasz sprawy, skoro kredyt wziął.
    > Spróbuj w mediach.

    dokładnie. albo napisz do banku

  • 8. Data: 2012-04-21 13:09:54
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    cef napisał(a) :

    > Czyli nie znasz sprawy, skoro kredyt wziął.
    > Spróbuj w mediach.

    Albo Policji :-) W końcu wydaje mu się, że to jakiś przekręt. Jak
    setki podobnych zgłaszanych - "Panie aspirancie, on ma tyle
    pieniędzy, a nie ma nawet pracy, sam widziałem że ciągle siedzi w
    domu" ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 9. Data: 2012-04-22 09:00:25
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 21 Apr 2012 13:09:54 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):

> [...]
    > setki podobnych zgłaszanych - "Panie aspirancie, on ma tyle
    > pieniędzy, a nie ma nawet pracy, sam widziałem że ciągle siedzi w

    Kurde, to muszę spodziewać się wizyty mundurowych. Mam nadzieję, że przyślą
    znajomych :)

    AK

  • 10. Data: 2012-04-23 08:46:17
    Od: <m...@i...pl>

    Użytkownik "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid> napisał w wiadomości

    | Kurde, to muszę spodziewać się wizyty mundurowych. Mam nadzieję, że
    przyślą
    | znajomych :)

    Cośwtym jest Panie Kubiak coś Pan napisał.
    Kredytobiorca znany jest sprzed kilku lat CBŚowi
    Mineło juz dla niego na szczęście tyle lat że wpis w KRK się zatał.

    Możliwości są dwie:
    1.Gupi bank i dał się wykrecić nieświadmie przy odpowiednim wspomaganiu ze
    strony kredytobiorcy.
    2.Coś lub ktoś w banku pomogłokredytobiorcy wziąć kredyt.

    Jegomość kredytobiorca chwali się to tu to tam znajomościami w banku.