  • 1. Data: 2009-08-03 09:03:52
    Temat: leasing samochodów
    Od: "Filip Lach" <f...@g...pl>

    Witam,
    czy ktoś ma jakieś w miarę świeże doświadczenia z leasingiem?
    Planuję zakup samochodu i jestem ciekaw Waszych opinii - z kim warto, z kim
    nie warto, gdzie drogo, a gdzie dobrze itp.
    Filip

  • 2. Data: 2009-08-03 09:53:54
    Temat: Re: leasing samochodów
    Od: mic49 <m...@i...pl>

    Generalnie - to salony samochodowe mają najczęściej swoje banki i tu
    procedura jest szybsza. Są też różne promocje - np. Toyota dale teraz
    leasing 105 procent przy wpłacie 40 procent. Ja dostałem ofertę przy
    wpłacie 10 procent na 115% + 1% wykup.

    Co ciekawe, różne salony tego samego producenta mają różne oferty
    nawet z tych samych banków, więc radzę popytać u kilku dilerów, jaki
    będzie koszt leasingu.

    Michał

  • 3. Data: 2009-08-03 20:04:57
    Od: "turczy" <t...@i...pl>

    Współpracowałem z VB Leasing
    Nie wiem jak teraz, ale 3 lata temu oferta była atrakcyjna, również bardzo
    korzystna oferta ubezpieczeń.
    Umowa praktycznie bez formalności. Likwidowałem 3 szkody. Dwie z AC jedną z
    OC zawsze bez problemów.
    Obsługa na poziomie i bardzo kompetentna. Wogóle to wystawiłem im chyba
    laurkę :)
    Zaznaczam, że nie spóźniałem się z płatnościami..
    Arek

  • 4. Data: 2009-08-06 20:14:05
    Od: Filip <f...@N...gazeta.pl>

    turczy pisze:
> [...]
    > laurkę :)
    > Zaznaczam, że nie spóźniałem się z płatnościami..
    Dziękuję bardzo za opinie - wybrałem Rajfiego. 10% pierwszej wpłaty i
    całość na poziomie 111%