  • 1. Data: 2007-11-02 21:06:00
    Temat: legalny oscylator?
    Od: "JerzyR" <n...@d...pl>

    Zleciłem przelew z BPH na konto w Banku Millenium o godz. 2,30 w nocy w
    piatek.
    Przelew wyszedł z mojego banku tego samego dnia rano? i nie dotarł do Banku
    Millenium do 17,45 - przed zamknieciem oddziału.
    Gdzie przez weekend beda moje pieniadze? Kto bedzie nimi obracał?

    JR

  • 2. Data: 2007-11-02 21:10:59
    Temat: Re: legalny oscylator?
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "JerzyR" <n...@d...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Banku Millenium do 17,45 - przed zamknieciem oddziału.
    > Gdzie przez weekend beda moje pieniadze? Kto bedzie nimi obracał?

    Bank Millennium.

    marekz

  • 3. Data: 2007-11-03 08:32:27
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Fri, 2 Nov 2007 22:10:59 +0100, MarekZ napisał(a):

    > Bank Millennium.

    A nie KIR?

  • 4. Data: 2007-11-03 10:53:47
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > A nie KIR?

    A to KIR jeszcze istnieje?

    /*-+

  • 5. Data: 2007-11-03 10:59:09
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Artur" <s...@r...pbz> napisał w wiadomości

    > A nie KIR?

    Nie, w KIR nic nie wisi. Zawsze jest po którejś ze stron transakcji.

    marekz