  • 1. Data: 2004-08-13 20:59:30
    Temat: [lekko OT] emSzmal - mBank
    Od: "+++" <n...@s...pl>

    witam,
    zachęcam wszystkich do przetestowania programu emSzmal przeznaczonego dla
    osób posiadających konta w mBanku
    "Aplikacja emSzmal, to proste narzędzie pozwalające w znacznym stopniu, na
    obejście dwóch najbardziej dokuczliwych braków w systemie transakcyjnym
    mBanku.
    A mianowicie, braku powiadomień sms o zmianie sald na rachunkach oraz braku
    opcji filtrowania historii operacji."
    więcej informacji http://klub.chip.pl/innosetup/mBank/
    pozdr.

  • 2. Data: 2004-08-13 22:09:33
    Temat: Re: [lekko OT] emSzmal - mBank
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Fri, 13 Aug 2004 22:59:30 +0200, w <cfja3e$t47$1@inews.gazeta.pl>, "+++"
    <n...@s...pl> napisał(-a):

    > A mianowicie, braku powiadomień sms o zmianie sald na rachunkach oraz braku
    > opcji filtrowania historii operacji."
    > więcej informacji http://klub.chip.pl/innosetup/mBank/

    Pierwsza bardzo poważna wada -- użytkownicy Plusa nie potrzebują płatnej bramki
    sms.

  • 3. Data: 2004-08-14 05:42:10
    Od: "LuK" <f...@N...pl>

    > A mianowicie, braku powiadomień sms o zmianie sald na rachunkach

    zebys dodal wysylanie smsow z mboxa idei to by bylo idealnie jak dla mnie,bo
    napewno nie bede wykupywal pakietu smsow w internecie (chyba jak wiekszosc
    ludzi)

  • 4. Data: 2004-08-14 06:56:18
    Od: "+++" <n...@s...pl>

    > zebys dodal wysylanie smsow z mboxa idei to by bylo idealnie jak dla mnie

    a czy smsy, w przeciwienstwie do bramki plusa, dochodza na czas?
    i ile smsow dostaje uzytkownik idei co miesiac do wykorzystania, bo ja jako
    "nie-ideowiec" dostalem tylko 10 a to toche malo... (no i oczywiscie mozna
    wysylac je tylko w ramach sieci Idea)
    pozdr.

  • 5. Data: 2004-08-14 07:52:27
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO>

    +++ napisał(a):

    > a czy smsy, w przeciwienstwie do bramki plusa, dochodza na czas?

    jeśli działa to są natychmiast... jeśli leży - gorszej... a zdarza się
    czasem, że leży...

    > i ile smsow dostaje uzytkownik idei co miesiac do wykorzystania, bo ja jako
    > "nie-ideowiec" dostalem tylko 10 a to toche malo... (no i oczywiscie mozna
    > wysylac je tylko w ramach sieci Idea)

    ideowcy - 30 SMSów do wszystkich sieci

    mBox premium - 100 SMSów

  • 6. Data: 2004-08-14 08:06:00
    Od: "+++" <n...@s...pl>

    > ideowcy - 30 SMSów do wszystkich sieci
    >
    > mBox premium - 100 SMSów

    oki, dzieki - w takim razie pomysle nad tym
    pozdr.

  • 7. Data: 2004-08-14 15:16:42
    Od: "..::TOMI::.." <g...@z...mm.pl>

    a wpadl kto na to ze chodzi mu o przechwycenie waszych hasel?

  • 9. Data: 2004-08-14 16:15:42
    Od: "+++" <n...@s...pl>

    > a wpadl kto na to ze chodzi mu o przechwycenie waszych hasel?

    na pewno maja swoj rozum...
    z reszta mozna zmienic sobie haslo przed uruchomieniem programu,
    pobrac sobie historie operacji, rozlaczyc sie, i ponownie zmienic haslo na
    dotychczasowe
    pozdr.

  • 8. Data: 2004-08-14 16:15:42
    Od: "+++" <n...@s...pl>

  • 10. Data: 2004-08-14 16:52:36
    Od: "Piotrek" <p...@b...pl>

> [...]
    > mBanku.
    > A mianowicie, braku powiadomień sms o zmianie sald na rachunkach oraz

    Witam,

    Takie programy maja jedna i zasadnicza wade - nikt nie gwarantuje iz Wasze
    dane nie bede przelywac do osob innych anizeli bank.
    Pomyslcie inaczej niz na kradziez. Jezeli macie kupe kasy na koncie i nikomu
    poza bankiem nie mowicie o tym to teraz bedzie idealna sytuacja aby zachecic
    kogos do zinteresowania sie Wami.

    salut
    Piotrek,

    ps.: odradzam korzystanie z tego typu programow jezeli w gre wchodzi kasa :)