  • 1. Data: 2002-04-25 14:48:18
    Temat: "lewe" sklepy inteowe
    Od: Robert <r...@g...pl>

    witam

    jako ze zamykam konto w inteligo a zostalo jeszcze troche czasu to
    pomyslalem, ze potestuje procedure reklamacji dla transakcji w inecie.
    dlatego szukam jakis adresow sklepow u ktorych jest wymagana rejestracja
    z numerem karty visa, a ktore to sklepy (mam nadzieje) obciaza mnie
    jakimis zakupami bez mojej wiedzy i zgody
    a moze macie jakies inne pomysly?

    robert

  • 2. Data: 2002-04-25 15:36:14
    Temat: Re: "lewe" sklepy inteowe
    Od: Krzysztof Pachucki <k...@f...edu.pl>

    polecam www.beyond.com
    tam sobie ktos dokonal zakupow bez mojej wiedzy i zgody
    na podstawie numeru karty, ale nie jestem przekonany czy
    warto ryzykowac ...

    Krzysztof

    --
    Krzysztof Pachucki

    Institute of Theoretical Physics
    Warsaw University
    Hoza 69, 00-681 Warsaw, Poland
    Tel: + (48-22) 5532246
    Fax: + (48-22) 6219475

  • 3. Data: 2002-04-26 05:32:01
    Od: Robert <r...@g...pl>

    Krzysztof Pachucki napisał(a):

    > polecam www.beyond.com
    > tam sobie ktos dokonal zakupow bez mojej wiedzy i zgody
    > na podstawie numeru karty, ale nie jestem przekonany czy
    > warto ryzykowac ...

    przeciez w inteligo mam tylko 101 pln, a karte tylko do 5 maja, a potem
    zastrzegam

    robert

  • 4. Data: 2002-04-26 08:03:02
    Od: "PJ" <h...@W...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Pachucki" <k...@f...edu.pl> napisał:

    > polecam www.beyond.com
    > tam sobie ktos dokonal zakupow bez mojej wiedzy i zgody
    > na podstawie numeru karty, ale nie jestem przekonany czy
    > warto ryzykowac ...

    Przypuszczam że reklamowałeś tą transakcję, czy została uwzględniona,
    czy miałeś jakieś problemy w związku z tym?

    PJ

  • 5. Data: 2002-04-26 12:02:29
    Od: "PJ" <h...@W...pl>

    Użytkownik "PJ" <h...@W...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Może miał ktoś z Was taką sytuację?
    Pytam, ponieważ jestem ciekaw jak bank się odnosi do
    tego typu reklamacji?

    PJ

  • 6. Data: 2002-04-26 12:11:45
    Od: Robert <r...@g...pl>

    PJ napisał(a):

    > Może miał ktoś z Was taką sytuację?
    > Pytam, ponieważ jestem ciekaw jak bank się odnosi do
    > tego typu reklamacji?

    wlasnie to mam zamiar sprawdzic tylko kolesie z polpaku mnie odcieli od
    inetu :(

    robert

  • 7. Data: 2002-04-26 19:07:40
    Od: Krzysztof Pachucki <k...@f...edu.pl>

    Mialem dosc powazne problemy, debet 8000 PLN i rodzine na utrzymaniu.
    Bank nie chcial tymczasowo uwzglednic reklamacji a mial na nia pol roku.
    Zjadly mnie nerwy, ale w koncu po kilku miesiacach reklamacja zostala
    uznana. Uzbieralem spora dokumentacje, teraz gdyby mnie to spotkalo,
    odrazu wystapil bym z pozwem sadowym. Znalazlem kilka hakow w starym
    regulaminie.

    Zycze milych snow

    Krzysztof

  • 8. Data: 2002-04-29 06:39:19
    Od: "PJ" <h...@W...pl>

> [...]

    > uznana. Uzbieralem spora dokumentacje, teraz gdyby mnie to spotkalo,
    > odrazu wystapil bym z pozwem sadowym. Znalazlem kilka hakow w starym

    Który to był bank?

    PJ

  • 9. Data: 2002-04-29 15:39:25
    Temat: Re: lewe sklepy i-owe