-
1. Data: 2012-11-26 12:36:31
Temat: leży BlueCash
Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
Wydaje się, że kompletnie.
-
2. Data: 2012-11-26 13:11:01
Temat: Re: leży BlueCash
Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)
"MarekZ" <b...@a...w.pl> writes:
> Wydaje się, że kompletnie.
>
Jak się to leżenie objawia?
KJ
--
http://blogdebart.pl/2009/12/22/mamy-chorych-dzieci/
Psychoanalysis?? I thought this was a nude rap session!!!
-
3. Data: 2012-11-26 13:24:22
Temat: Re: leży BlueCash
Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
Użytkownik "Kamil "Jońca"" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:8...@a...kjonca...
"MarekZ" <b...@a...w.pl> writes:
> Wydaje się, że kompletnie.
>
> Jak się to leżenie objawia?
> KJ
To leżenie objawiało się następująco: po wpisaniu dowolnego numeru rachunku
jako docelowego otrzymywało się komunikat: "brak możliwości wykonania
przelewu".
Dodatkowo obie listy obsługiwanych banków (źródłowych i docelowych) były
puste.
-
4. Data: 2012-11-26 18:17:10
Temat: Re: leży BlueCash
Od: xbartx <b...@h...net>
Dnia Mon, 26 Nov 2012 13:24:22 +0100, MarekZ napisał(a):
> To leżenie objawiało się następująco: po wpisaniu dowolnego numeru
> rachunku jako docelowego otrzymywało się komunikat: "brak możliwości
> wykonania przelewu".
>
> Dodatkowo obie listy obsługiwanych banków (źródłowych i docelowych) były
> puste.
Też to miałem dzisiaj około 15.30. Chciałem z Synka do mBanku puścić a tu
taka odpowiedź systemu, że ten bank nie jest obsługiwany. Sprawdzam na
stronie BC a tam mBank/Multi po staremu. Puściłem za kilka minut ponownie
tym razem do BGŻO i poszło, więc znowu do mBanku ponowiłem i już poszło
normalnie i od razu oczywiście dotarło.
--
xbartx