  • 1. Data: 2003-08-02 05:57:15
    Temat: Re: [lg] historia rachunku
    Od: "janke" <j...@p...fm>

    > Kurczę, co Wy kopiujecie... :^)
    > Ja dzisiaj po prostu wydrukowaem historię rachunku strona po stronie w
    > przeglądałce. Cos nie tak jest w tym sposobie?

    czesc
    szkoda papieru na wydruki, zrob raz dziennie zrzut ekranu ze stanu biezacego
    i z historii, zapisz w wordzie, styknie ;)
    zbyszko

    ps bardzo intyeresujacy jest watek o oplacie za zamkniecie troche wyzej na
    liscie. ja zdazylem zamknac, ale czy ktos moglby sie wypowiedziec
    konkretnie - maja prawo pobrac oplate czy nie i jak sie przed tym obronic,
    jakis werdykt - moj ojciec nie zdazyl zamknac rku
    ?

  • 2. Data: 2003-08-08 09:44:09
    Temat: [lg] historia rachunku
    Od: "Jarek Granat" <jarek.adeon.lublin.pl>

    Przed zamknieciem konta w LG przydalo by mi sie zachowac jakos historie
    rachunku. Ma ktos pomysl jak to zrobic? Kopiowanie i wklejanie kolejnych
    ekranow jakos mi sie nie usmiecha. Moze jest inny sposob? Nie wiem, czy
    mozna zamowic to w formie papierowej i czy w ogole zdazyl bym rozwiazac
    umowe zanim to przysla.

    Dzieki za ewentualne pomysly,
    JG

  • 3. Data: 2003-08-08 14:53:20
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@N...gazeta.pl>

    Jarek Granat <jarek.adeon.lublin.pl> napisał(a):

> [...]
    > ekranow jakos mi sie nie usmiecha. Moze jest inny sposob? Nie wiem, czy
    > mozna zamowic to w formie papierowej i czy w ogole zdazyl bym rozwiazac

    Też nad tym myślałem, i doszedłem do wniosku, że lepiej siedzieć i robić
    kopiuj-wklej. Wiem, że to nudne...

  • 4. Data: 2003-08-08 15:28:55
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

> [...]
    Ja dzisiaj po prostu wydrukowaem historię rachunku strona po stronie w
    przeglądałce. Cos nie tak jest w tym sposobie?

    Miłego dnia
    Tomek

  • 5. Data: 2003-08-10 20:24:09
    Od: "J200" <j...@p...onet.pl>

    > maja prawo pobrac oplate czy nie i jak sie przed tym obronic,
    > jakis werdykt - moj ojciec nie zdazyl zamknac rku

    1) wg ich infolinii jest to opłata za przelew likwidacyjny - a więc jeżeli
    wcześniej zrobisz przelew przez internet to nie mają za co pobierac
    2) w pismie jest ich zobowiązanie do niezmieniania opłat do konwersji
    3) to przecież oni wypowiadają umowę - ich żądanie żeby klient złożył
    wniosek o rozwiązanie umowy można traktowac co najwyżej jako prośbę o takie
    postępowanie a nie jako nakaz.
    Reasumując: sądzę że tylko naiwni nabiorą się na taką opłatę

    Jacek