  • 1. Data: 2011-09-27 10:47:45
    Temat: likwidacja ilokaty studniowej w aliorze
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    sposoby likwidacji lokaty sa co najmniej dwa:
    1. zakonczenie okresu lokaty, infolinia zeznaje, ze nalezy miec konto w
    aliorze, placowka zeznaje, ze srodki powroca na rachunek (rowniez
    zewnetrzny), z ktorego przyszly
    2. zerwanie lokaty, infolinia zeznaje, ze mozna w placowce, w placowce
    zmuszaja do zalozenia rachunku ror, a dokladnie to tak:
    - albo dobrowolnie zaloze rachunek do zwrotu srodkow, po czym moge go za
    chwile zamknac, albo
    - zaloza mi rachunek bez mojej woli i zgody (nie techniczny, zwykly ror,
    podpisze sie pod tym dyrektor placowki), a po wyplacie srodkow zlikwiduja
    ten rachunek bez mojej woli i zgody

    nie zauwazylem przy zakladaniu lokaty obowiazku posiadania roru w aliorze,
    nie przypominam sobie tez podobnych wyskokow w innych bankach, jak mialem
    lokate, to ja likwidowalem dowolnie

    panienka byla sympatyczna i starala sie pomoc, wiec zalozylem rachunek
    "dobrowolnie", ale chcialbym wiedziec, co sadzicie o takiej kulturze ?

  • 2. Data: 2011-09-27 12:29:05
    Temat: Re: likwidacja ilokaty studniowej w aliorze
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 27 Sep 2011 12:47:45 +0200, brum napisał(a):

    > panienka byla sympatyczna i starala sie pomoc, wiec zalozylem rachunek
    > "dobrowolnie", ale chcialbym wiedziec, co sadzicie o takiej kulturze ?

    Ja sądzę, że mogłeś założyć rachunek przez grupona (pisałem o tym promo
    wczoraj) i przytulić dodatkowo, jak to się na grupie zwykło mawiać, 100
    wisienek ;)

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2011-09-27 12:39:00
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "brum" <b...@o...eu> napisał w wiadomości

    > panienka byla sympatyczna i starala sie pomoc, wiec zalozylem rachunek
    > "dobrowolnie", ale chcialbym wiedziec, co sadzicie o takiej kulturze ?

    No to moze lepiej zalozyc dobrowolnie, wziac za to stowe (grupon)
    a dopiero potem zamknac ? - tez dobrowolnie
    No skoro kultura obowiazuje ....

  • 4. Data: 2011-09-27 21:53:31
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Waldek" <n...@n...net> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "brum" <b...@o...eu> napisał w wiadomości

    > No to moze lepiej zalozyc dobrowolnie, wziac za to stowe (grupon)
    > a dopiero potem zamknac ? - tez dobrowolnie
    > No skoro kultura obowiazuje ....

    Jesteśmy dymani. Kultura oznacza, że możemy wybrać w którą "dziurę".

    Prawda?
    Feromon

  • 5. Data: 2011-09-28 10:47:06
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "Feromon" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jesteśmy dymani. Kultura oznacza, że możemy wybrać w którą "dziurę".

    Wiekszosc w tą w kieszeni ....