-
1. Data: 2004-01-16 00:15:35
Temat: likwidacja wspolnego konta
Od: "Jacek" <j...@S...pl>
Witam wszystkich!
W PKO BP dwoje ludzi ma wspólne konto. Jedna osoba ma do tego konta kartę
VisaElectron. Druga osoba nie ma karty, ale chce w pewnym momencie konto
zlikwidować. W banku mówią tej drugiej osobie, że najpierw pierwsza osoba
musi oddać kartę. Czy o to w ogóle ta druga osoba musi się martwić, czy może
zlikwidować konto w każdej chwili?
Pozdrawiam
--
Jacek
-
2. Data: 2004-01-16 00:40:54
Temat: Re: likwidacja wspolnego konta
Od: "MŁG" <m...@p...gazeta.pl>
Nie znam zasad w PKO BP (i nie chce miec z nimi nic wspolnego), ale na
chlopski rozum, to majac wspolne konto obie osoby maja do niego identyczne
prawa. Bank moze PROSIC o zwrot karty, ale jesli jest to niemozliwe, to
powinien po prostu karte zastrzec, co bedzie rownoznaczne z brakiem
mozliwosci jej uzywania, czyli podobnie jak gdyby ktos ja przecial
nozyczkami. Roznie w zyciu bywa i absurdalne byloby uniemozliwienie
wykonania dyspozycji zamkniecia rachunku jednemu ze wspolwlascicieli,
poniewaz drugi nie zdal karty. Moim zdaniem takie traktowanie jest niezgodne
z zasada rownosci praw obu osob posiadajacych konto. No ale...nie
zapominajmy, ze mowimy o PKO BP. Powodzenia wiec! ;-)
Pozdro!
MŁG
-
3. Data: 2004-01-16 12:44:00
Temat: Re: likwidacja wspolnego konta
Od: "enterkomp" <i...@e...com>
Użytkownik "Jacek" <j...@S...pl> napisał w wiadomości
news:bu7af9$ftc$1@news.onet.pl...
> Witam wszystkich!
>
> W PKO BP dwoje ludzi ma wspólne konto. Jedna osoba ma do tego konta kartę
> VisaElectron. Druga osoba nie ma karty, ale chce w pewnym momencie konto
> zlikwidować. W banku mówią tej drugiej osobie, że najpierw pierwsza osoba
> musi oddać kartę. Czy o to w ogóle ta druga osoba musi się martwić, czy
może
> zlikwidować konto w każdej chwili?
>
przyklad Inteligo PKO BP:
zalozylem sobie kiedys wspolne konto ze znajomym, fajny bajer pomyslalem
razem robimy interesy, razem chcemy realizowac jakies tam pomysly na biznes,
wiec bedzie latwiej. po jakims czasie jak to z ludzmi bywa, drogi sie
rozeszly i zostalo nie uzywane konto. zgodnie z procedura inteligo
poprosilem o wyslanie mi dokumentow zamkniecia konta wypelnilem wszystko
cacy, wyslalem. no i tu zaczel sie "schody" konto ani karty nie moga byc
zablokowane calkowicie dopoki obie strony nie dokonaja zamkniecia konta!.
znajomy po dzis dzien tej formalnosci nie zalatwil. niby z moje strony
wszystko jest zamkniete ale dalej otrzymuje wydruki i mam wglad do konta.
jednym plusem jesli moge to tak okreslic jest to ze nie otrzymuje juz kart
:-))
niby zamkniete ale dalej otwarte :-)
--
serdecznie pozdrawiam
Grzegorz Bosak
http://enterkomp.com