  • 1. Data: 2008-06-25 10:14:08
    Temat: [mBank] limity VE
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Wreszcie!

    Zmiana maksymalnych limitów dziennych z 5k na 30k.

    Teraz czas na Multi.

    marekz

  • 2. Data: 2008-06-25 12:51:27
    Temat: Re: [mBank] limity VE
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 25 Jun 2008 12:14:08 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Wreszcie!
    >
    > Zmiana maksymalnych limitów dziennych z 5k na 30k.

    No rzeczywiście całkiem przyjemy 'ficzer' i kolejny powódu do zadania
    pytania: Po co mi marmurek? ;)

    Xenocide

  • 3. Data: 2008-06-25 13:15:34
    Temat: Re: limity VE
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 25 Cze, 14:51, Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
    wrote:

    > No rzeczywiście całkiem przyjemy 'ficzer' i kolejny powódu do zadania
    > pytania: Po co mi marmurek? ;)

    Zeby wplacic te 30 tys gotowka?

  • 4. Data: 2008-06-25 14:15:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>

    "krzysztofsf" a...@2...goog
    legroups.com

    : Zeby wplacic te 30 tys gotowka?

    Wpłatomat musi być marmurowy? Nie może stać w galeriach jak wypłatomat? ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2008-06-26 06:02:58
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 25 Jun 2008 06:15:34 -0700, krzysztofsf napisał(a):

    > Zeby wplacic te 30 tys gotowka?

    Raczej 'wy'

    Xenocide

  • 6. Data: 2008-06-26 06:44:56
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 26 Cze, 08:02, Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
    wrote:

    > Raczej 'wy'

    A ja dalej nacisk na "wp-"

    Przykladowe 30 tys to raczej conajmniej 300 banknotow (nie pisz o 2-
    setkach, bo watpliwe jest bez specjalnych zabiegow uzyskania wylacznie
    tego nominalu) a moze byc i wiecej "papierkow".
    Prawdopodobienstwo zaciecia wplatomatu wzrasta, podobnie
    prawdopodobienstwo tego, ze po prostu w pewnym momencie przestanie
    przyjmowac z powodu zapelnienia.
    Do tego dyskomfort manipulowania spora gotowka w miejscu przewaznie
    dosyc "publicznym"

  • 7. Data: 2008-06-26 14:09:37
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 25 Jun 2008 23:44:56 -0700, krzysztofsf napisał(a):

> [...]
    > prostu w pewnym momencie przestanie przyjmowac z powodu zapelnienia.
    > Do tego dyskomfort manipulowania spora gotowka w miejscu przewaznie

    No tak, ale uparcie powtórzę, że mi chodziło o 'wy' i ich po prostu niski
    limit jaki obowiązywał - to była duża niegramotność ekonta, którą
    poprawili. Wpłaty dalej będą bolączką i to nie tylko w tym banku ;)

    Xenocide

  • 8. Data: 2008-06-26 14:34:41
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" <b...@h...net> napisał w
    wiadomości news:g407v1$ivk$7@news.dialog.net.pl...

    > No tak, ale uparcie powtórzę, że mi chodziło o 'wy' i ich po prostu niski
    > limit jaki obowiązywał - to była duża niegramotność ekonta, którą
    > poprawili. Wpłaty dalej będą bolączką i to nie tylko w tym banku ;)

    Biorąc pod uwage, że nawet mając do dyspozycji tylko rachunek na siebie
    można mieć dwie karty (eKonto + eMax), limit dobowy 60k będzie z pewnością
    wystarczający dla praktycznie każdego typowego użytkownika rachunku.
    Potencjalnie możliwej trzeciej karty do IzzyKonta nie biorę pod uwage, bo
    tam chyba nadal zostało 5k czy nawet 1k.

    Dobrze, że wreszcie to zrobili, dziwne że nie zrobili tego 2-3 lata temu.
    Dla mnie dzięki tej zmianie ten rachunek nabrał dużo lepszych kolorków.
    Kolejne moje życzenie to 30 możliwych do założenia eMax+ zamiast 4 oraz
    obsługa wpłat w EUR i USD we wpłatomatach. :-)

    marekz

  • 9. Data: 2008-06-26 22:26:35
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Thu, 26 Jun 2008 16:34:41 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Biorąc pod uwage, że nawet mając do dyspozycji tylko rachunek na siebie
    > można mieć dwie karty (eKonto + eMax), limit dobowy 60k (...)

    No można też podjechać pod bankomat o 23.45 i też jedną kartą w przeciągu
    20-30 min zrobi się 60k PLN.

> [...]
    > kolorków. Kolejne moje życzenie to 30 możliwych do założenia eMax+
    > zamiast 4 oraz obsługa wpłat w EUR i USD we wpłatomatach. :-)

    To się rozmarzyłeś po całości, no ale kto wie, konkurencja na rynku duża
    i każdy depozyt to zawsze +1 do bankowości ;)

    Xenocide