  • 1. Data: 2008-09-22 20:15:44
    Temat: limity na KK
    Od: kostich <k...@w...pl>

    witam,

    jestem ciekaw jak banki podchodza do oceniania zdolnosci kredytowej :)
    do rzeczy zarabiam srednio 2400 - 3000 netto miesiecznie od 2 lat -
    karty i kredyty splacam regularnie bez opoznien

    mam 12 KK z limitami:

    CITI silver 4000
    mbank ORANGE 5000
    mbank WP 3000
    mbank G&J 3000
    HSBC ikea 7500
    AIG 8300
    lukas maxima 2000
    lukas careffour 3500 (chcieli dac 7000, ale 2 h decyzja)
    BZWBK 4000
    Fortis 2000
    Ge money 5500
    Real 500
    Eurobank 2500 (w trakcie wydawania)

    RAZEM daje 49 tys zl

    oprocz tego mam kilka kredytow gotowkowych

    mbank 5000 zl splacam po 500 zl
    aig 4000 zl splacam po 450 zl
    lukas 8000 zl splacam 650 zl
    ge money 4000 zl splacam po 250 zl
    we wszystkich 4 bankach nie ma problemu aby jeszcze udzielili mi
    pożyczek po 10 tys....
    nie wspominajac o debetach w koncie w kwocie 17 tys zl

    pozdrawiam i piszcie Wasze przemyslenia :)

  • 2. Data: 2008-09-22 20:27:28
    Temat: Re: limity na KK
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "kostich" <k...@w...pl> wrote in message

    > pozdrawiam i piszcie Wasze przemyslenia :)

    I czym tu sie chwalic. Na jednej KK mozna miec limit przewyzszajacy sume
    wszystkich, ktore wymieniles.
    Swoja droga wspolczuje, bo po splacie rat na rozrywki to juz chyba nic nie
    zostaje.

    MK

  • 3. Data: 2008-09-22 20:30:04
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    kostich pisze:

    > pozdrawiam i piszcie Wasze przemyslenia :)

    Wazna jest kolejnosc.
    Czesb bankow tylko czyta bez pisania w BIK (jesli kredyt czy karta jest
    wlasciwie splacane). Zaczynajac od nich dostajemy limity niewidoczne dla
    nastepnych w kolejnosci. W odwrotnej kolejnosci mogloby nie przejsc.

  • 4. Data: 2008-09-22 20:54:14
    Od: kostich <k...@w...pl>

    MK pisze:
> [...]
    > wszystkich, ktore wymieniles.
    > Swoja droga wspolczuje, bo po splacie rat na rozrywki to juz chyba nic

    zostaje, zostaje to jest oficjalny dochod :)