  • 11. Data: 2007-12-01 19:21:42
    Temat: Re: lokalizacje bankomatów eCard
    Od: "Pszczelarz Bartek" <b...@w...w.ulu.pl>

    "Krystek" news:fijscv$o7$1@atlantis.news.tpi.pl

    > Sęk w tym, że wiele bankomatów jest tragicznie oznakowanych.
    > Przechodziły z firmy do firmy i często ciężko jest się zorientować do
    > jakiej sieci należy dana maszyna i czy akurat dla nas jest to
    > bezprowizyjny ATM.

    Tego chyba jednak nie możemy powiedzieć o bankomatach eCardu. Oczywiście
    mogę być niewiarygodny/nieobiektywny bo na własne oczy widziałem ok. 15 ich
    maszyn, ale w moim odczuciu są one bardzo dobrze oznaczone - duże logo eCard
    umieszczone na "dachu" każdego bankomatu + co jakiś czas pojawiące się na
    ekranie bankomatu powinno wystarczyć :)

  • 12. Data: 2007-12-02 09:09:35
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 1 Gru, 20:19, "Pszczelarz Bartek" <b...@w...w.ulu.pl> wrote:
    > <m...@p...onet.pl>news:3972.0000017f.474c9a5a@n
    ewsgate.onet.pl

    > również
    >
    > Tą zmianą mogły by być m.in. umieszczenie neonku, jakieś planszy
    > informującej o tym, że w pobliżu jest bankomat eCardu. Podobną taktykę
    > stosuje w pewnych przypadkach PKO BP oraz Euronet i przynosi to zamierzone
    > efekty :)

    Sadze, ze rowniez przydalaby sie akcja promocyjna w postaci konkursu,
    przy wchodzeniu jako darmowe takich bankomatow do takiego mBanku.

    Jakies maskotki, kalendarze czy dlugopisy z logo dla co ktorejs
    wyplaty z bankomatu danej firmy.

    Mala rzecz, a sporo osob dla niej by wyszukiwala wlasnie te bankomatu.

  • 13. Data: 2007-12-02 13:50:19
    Od: "Pszczelarz Bartek" <b...@w...w.ulu.pl>

    "krzysztofsf"
    .googlegroups.com

> [...]
    > wyplaty z bankomatu danej firmy.
    > Mala rzecz, a sporo osob dla niej by wyszukiwala wlasnie te bankomatu.

    Zgadza się, ale tak na prawdę jeszcze nie jest nic straconego :) W wirze
    przedświątecznych zakupów można postawić w dużych centrach handlowych
    hostessy przy bankomatach, z różnymi gadżetami, które by się dostawało przy
    wypłacie gotówki z bankomatu :)