  • 1. Data: 2011-08-20 15:00:23
    Temat: lokata
    Od: "dando" <t...@g...pl>

    W sieci znalazłem coś takiego:
    http://www.openonline.pl/lokata_z_doradca

    9% na 2 lub 3 mc.
    Brał ktoś u nich tą lokatę? Czym to zalatuje?

    dzięki za info

  • 2. Data: 2011-08-20 15:48:59
    Temat: Re: lokata
    Od: BI <f...@o...pl>

    On 20 Sie, 17:00, "dando" <t...@g...pl> wrote:
    > W sieci znalazłem coś takiego:http://www.openonline.pl/lokata_z_doradca
    >
    > 9% na 2 lub 3 mc.
    > Brał ktoś u nich tą lokatę? Czym to zalatuje?
    >
    > dzięki za info

    dodatkowym wciskaniem planu inwestycyjnego...

  • 3. Data: 2011-08-20 16:07:12
    Od: "dando" <t...@g...pl>

    > dzięki za info

    dodatkowym wciskaniem planu inwestycyjnego...

    ale warunkiem jest przyjście wysłuchanie Oferty, czy powziecie dodatkowego
    Produktu?

  • 4. Data: 2011-08-20 19:34:55
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 20 Aug 2011 18:07:12 +0200, dando napisał(a):

    > dodatkowym wciskaniem planu inwestycyjnego...
    >
    > ale warunkiem jest przyjście wysłuchanie Oferty, czy powziecie dodatkowego
    > Produktu?

    Oczywiście, że zakup produktu. Z dobrego serca nie dają wyższego
    oprocentowania na lokacie. Musisz sam za nie zapłacić wysokością prowizji.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 5. Data: 2011-08-20 19:49:21
    Od: osa <o...@n...onet.pl>

    W dniu 2011-08-20 21:34, Borys Pogoreło pisze:
    > Oczywiście, że zakup produktu. Z dobrego serca nie dają wyższego
    > oprocentowania na lokacie. Musisz sam za nie zapłacić wysokością prowizji.

    A może warto zajrzeć do regulaminu?

    Prawo do Oprocentowania promocyjnego powstaje po odbyciu przez Klienta
    wizyty u Doradcy w jednym z oddziałów Open Finance S.A. z siedzibą w
    Warszawie, celem przedstawienia Klientowi produktów znajdujących się w
    ofercie (dystrybucji) Open Finance S.A.

    Czyli NIE ma obowiązku zakupu jakiegokolwiek produktu oferowanego przez OF.

  • 6. Data: 2011-08-20 20:48:51
    Od: michalp <m...@i...pl>

    Dwa pytania:
    - czy to nie jest przypadkiem dla nowych klientów? Nie mam ochoty
    specjalnie wypełniać wniosku, ale wydaje mi się, że tak właśnie jest.
    - Nie jest napisane, od jakiego momentu jest podniesienie
    oprocentowania. Tzn. dzisiaj zakładam na 2 m-ce, spotykam się z
    doradcą za trzy tygodnie, i czy wtedy podnosi oprocentowanie (a więc
    realnie na 1 m-c i 1 tyd), czy od początku trwania lokaty?
    - Nie jest też napisane, że można powtórzyć po 2 mcach te lokaty, a
    więc zasadne tym bardziej staje się pytanie nr 1.

    Michał

  • 7. Data: 2011-08-20 21:03:56
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 20 Aug 2011 21:49:21 +0200, osa napisał(a):

> [...]
    > ofercie (dystrybucji) Open Finance S.A.
    >
    > Czyli NIE ma obowiązku zakupu jakiegokolwiek produktu oferowanego przez OF.

    Widocznie wierzą, że ich doradcy są na tyle skuteczni, że wcisną przy
    okazji jakąś strukturę lub inny plan oszczędzania :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 8. Data: 2011-08-20 21:22:39
    Od: osa <o...@n...onet.pl>

    W dniu 2011-08-20 23:03, Borys Pogoreło pisze:
    > Widocznie wierzą, że ich doradcy są na tyle skuteczni, że wcisną przy
    > okazji jakąś strukturę lub inny plan oszczędzania :)

    Dokładnie tak i pewnie to działa :) Co więcej pewnie się kalkuluje...
    ten kto kupi jakiś super produkt inwestycyjny pokrywa bonusowe odsetki
    tym którzy nie dają się złamać, a dla OF pewnie całkiem fajny kawałek
    tortu jeszcze zostanie :)

  • 9. Data: 2011-08-20 21:29:38
    Od: osa <o...@n...onet.pl>

    W dniu 2011-08-20 22:48, michalp pisze:
    > Dwa pytania:
    > - czy to nie jest przypadkiem dla nowych klientów? Nie mam ochoty
    > specjalnie wypełniać wniosku, ale wydaje mi się, że tak właśnie jest.
    Masz rację, zanim wypełnij wniosek przeczytaj dokładnie stronę z opisem
    lokaty a najlepiej zajrzyj do regulaminu, tam znajdziesz odpowiedź na to
    pytanie

> [...]
    > doradcą za trzy tygodnie, i czy wtedy podnosi oprocentowanie (a więc
    > realnie na 1 m-c i 1 tyd), czy od początku trwania lokaty?
    Jest napisane, tylko trochę wysiłku musisz to włożyć... ale zapewniam
    Cię, że czas przeznaczony na znalezienie odpowiedzi jest krótszy niż ten
    poświęcony przez Ciebie na napisanie tej wiadomości

    > - Nie jest też napisane, że można powtórzyć po 2 mcach te lokaty, a
    > więc zasadne tym bardziej staje się pytanie nr 1.
    Jest napisane... i to bardzo wyraźnie.

    PS.
    Lenistwo części grupowiczów jest przerażające... po co wysilić się i
    przeczytać jakiś regulamin jak można zapytać na grupie... potem i tak
    klikną że zapoznali się z tym regulaminem bo inaczej nie będzie działał
    przycisk 'DALEJ'... a potem na grupie mamy lament bo brzydki bank zrobił
    coś niedobrego... a to wprost wynika z regulaminu który się oczywiście
    (nie)przeczytało i zgodziło z jego postanowieniami.

  • 10. Data: 2011-08-21 06:31:08
    Od: "dando" <t...@g...pl>

    Rzuciłem okiem na regulamin przed napisaniem posta. Widziałem to, ale
    zastanawia mnie jak wygląda to na miejscu tzn. wizyta wizyta, ale i tak
    trzeba kupić cegłe. Dlatego interesowły mnie opinie osób, które już to
    przechodziły :)

    ale dziękuje za info