  • 1. Data: 2010-10-21 17:22:21
    Temat: lokata 1-dniowa w mbanku
    Od: "tomek" <a...@p...onet.pl>

    Co sądzicie o lokacie 1-dniowej w mbanku ? można takową otworzyć na rachunku
    emax plus i jest zwolniona od podatku Belki. Mam jednak pewne wątpliwości co
    do sensu takiej lokaty. Odsetki z tej lokaty są dopisywane do rachunku, a po
    zakończonym miesiącu i tak mbank potrąca podatek od salda na ty rachunku,
    więc tak czy siak ten podatek od odsetek lokaty 1-dniowej i tak zapłacimy.
    Proszę o Wasze opinie, bo moze czegoś nie doczytałem.

  • 2. Data: 2010-10-21 17:35:47
    Temat: Re: lokata 1-dniowa w mbanku
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    W dniu 2010-10-21 19:22, tomek pisze:
> [...]
    > odsetek lokaty 1-dniowej i tak zapłacimy.
    > Proszę o Wasze opinie, bo moze czegoś nie doczytałem.

    Atrakcyjność tej lokaty jest mizerna, jeśli możesz zamrozić kasę na
    dłużej to skorzystaj z oferty openfinance do 5,25% z dzienną kapitalizacją.

    Podatek jest potrącany z odsetek od odsetek, więc dużo dużo mniej niż
    myślisz.

    --
    Strony internetowe, sklepy internetowe.
    Pozycjonowanie i optymalizacja.

  • 3. Data: 2010-10-21 18:47:48
    Od: "Archangell" <r...@o...pl>

    > Atrakcyjność tej lokaty jest mizerna, jeśli możesz zamrozić kasę na dłużej
    > to skorzystaj z oferty openfinance do 5,25% z dzienną kapitalizacją.

    A ile to to dłużej i co to znaczy do 5,25%? Tyle to jest jak zamrozisz
    środki na 2 lata?

    Arch

  • 4. Data: 2010-10-21 18:59:14
    Od: dziegiec <d...@g...com>

    Jeśli podzielisz kasę na odpowiednio małe jednodniowe lokaty, to nie
    zapłacisz podatku - masz zysku 4% netto.

    Nie da się porównać powyższych alternatyw.
    W Openonline 5,25% jest przy 12 miesiącach... ja oddaję 1,25% za
    natychmiastowy dostęp do środków bez utraty odsetek, ktoś inny może
    nie.

  • 5. Data: 2010-10-21 19:09:19
    Od: dziegiec <d...@g...com>

    On 21 Paź, 20:59, dziegiec <d...@g...com> wrote:
    > ja oddaję 1,25%

    Oczywiście 24% zysku, tudzież 1,25 punktu %.

  • 6. Data: 2010-10-21 21:50:43
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > W Openonline 5,25% jest przy 12 miesiącach... ja oddaję 1,25% za

    W Polbanku jest 5.00% na zwykłym rachunku oszczędnościowym. Więc po co te
    kombinacje z ŁupenFajnansem?

    --
    AS

  • 7. Data: 2010-10-22 06:30:53
    Od: dziegiec <d...@g...com>

    On 21 Paź, 23:50, "Adam Sito" <a...@p...onet.pl> wrote:

    > W Polbanku jest 5.00% na zwykłym rachunku oszczędnościowym. Więc po co te
    > kombinacje z ŁupenFajnansem?

    Bo nie mam konta w Polbanku.
    A Open jest tylko pośrednikiem, lokata jest w Noble.

  • 8. Data: 2010-10-22 12:59:15
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    >Bo nie mam konta w Polbanku.
    >A Open jest tylko pośrednikiem, lokata jest w Noble.

    A poza tym Noble podlega polskiemu KNF, a Polbank zdaje się, że greckiemu ;)
    Dombrek

  • 9. Data: 2010-10-23 19:54:18
    Od: dziegiec <d...@g...com>

    On Oct 22, 2:59 pm, "Dombrek" <d...@p...onet.pl> wrote:

    > A poza tym Noble podlega polskiemu KNF, a Polbank zdaje się, że greckiemu ;)

    Prawda. I greckiemu funduszowi gwarancyjnemu.

  • 10. Data: 2010-10-23 21:08:06
    Od: "zlotawy" <jakbysiedalo@[usunc_najlepiej_to]gazeta.pl>

    Użytkownik "tomek" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > do rachunku, a po zakończonym miesiącu i tak mbank potrąca podatek od
    > salda na ty rachunku, więc tak czy siak ten podatek od odsetek lokaty

    dopisane odsetki staja sie kapitalem. mbank potraci podatek tylko z odsetek
    od odsetek :)

    czyli nie martw sie.

    createmodeon