  • 21. Data: 2009-01-05 22:57:15
    Temat: Re: lokata 8,5% w Millenium, co myślicie ?
    Od: sorden <s...@w...pl>

  • 22. Data: 2009-01-05 23:03:56
    Od: Dannyboy <d...@p...pl>

    w open finance trzeba zakladac
    --
    pozdrawiam | best regards | saludos
    Dan the Man

  • 23. Data: 2009-01-06 05:10:17
    Temat: Re: lokata 8,5% w Millenium, co my?licie ?
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > hmmm, tylko troche strach przed tymi sprzataczkami...

    ?? Nie chwyciłem...
    Strach to bym powiedział, ze jest przy korzystaniu z pośrednika typu Open
    Finance i zakładaniu w Noble Banku.

  • 24. Data: 2009-01-06 08:13:11
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > ?? Nie chwyciłem...

    nie pamiętasz sytuacji, gdzie klient został okradziony z kasy, a udział w
    tym brał pracownik banku (sprzataczka - nie pamietam - tak mi cos po glowie
    chodzi) i Lukas nie chciał uznac reklamacji - sprawa sprzed kilku miesiecy.

    Imieniny należy obchodzić - jeżeli nie własne - to szerokim łukiem.

  • 25. Data: 2009-01-06 17:46:22
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

> [...]
    > glowie
    > chodzi) i Lukas nie chciał uznac reklamacji - sprawa sprzed kilku

    Ostatecznie uznał i chyba chodziło o pracownika z "okienka", a nie
    sprzątaczkę.

  • 26. Data: 2009-01-06 19:22:43
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Szymon napisał(a):

    > Ostatecznie uznał i chyba chodziło o pracownika z "okienka", a nie
    > sprzątaczkę.

    no, uznał, jak się media zainteresowały. a wcześniej tłumaczył, że bank
    jest niewinny, bo pracownik nie miał w zakresie obowiązków służbowych
    kradzieży :)))

    PG

  • 27. Data: 2009-01-06 19:35:10
    Od: Gniewko <s...@s...pl>

    W dniu 2009-01-05 19:33, *sorden* napisał(a) co następuje:

    > To gdzie jeszcze ostaly sie lokaty > 8% ?

    Kredyt Bank ostro się reklamuje... na stronie logowania do KB24 :) z lokatą
    Constans 8,5 % brutto na 3 miesiące. Skusiłem się jednak na półroczną lokatę
    ubezpieczeniową Warty na 6,685% netto.

    --
    *Gniewomir*
    Nic człowieka tak nie charakteryzuje jak rodzaj zabawy, której szuka

  • 28. Data: 2009-01-06 19:38:39
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > no, uznał, jak się media zainteresowały. a wcześniej tłumaczył, że bank
    > jest niewinny, bo pracownik nie miał w zakresie obowiązków służbowych
    > kradzieży :)))

    I co? To ma być argument, by tam nie zakładać lokaty? pffff...

  • 29. Data: 2009-01-06 20:37:15
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Szymon napisał(a):

    > I co? To ma być argument, by tam nie zakładać lokaty? pffff...

    Nie. Luzna dygresja :)

  • 30. Data: 2009-01-07 22:03:35

    Użytkownik "sorden" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Minimum 200k PLN ?

    I pojazd marki Jaguar model X-Type w wersji Classic 2.0 Diesel (model 2009),
    w prezencie :-)
    http://noblebank.pl/854.htm