  • 1. Data: 2009-03-11 14:12:35
    Temat: lokata anty belkowa
    Od: Relpp <n...@m...px>

    Szukam jakiejś krótkoterminowej lokaty, która pozwoliłaby ominąć
    belkowe. Zastanawiałem się wcześniej nad killerem ale widzę że teraz
    mają oprocentowanie 7% ale minimalna kwota lokaty to 2000 zł co jak
    licze oznacza podatek 0.77...
    W eurobanku oprocentowanie, jak widzę, na 7 i 14 dniowej 6%... Znajdzie
    się coś lepszego? Chciałbym żeby lokata była w miarę płynna czyli
    zamrożenie środkół gdzieś tak na max 1 miesiąc. Kwota w okolicy 40kzł.
    --
    Relpp

  • 2. Data: 2009-03-11 14:22:51
    Temat: Re: lokata anty belkowa
    Od: Radzik <r...@r...pl>

    Relpp pisze:
> [...]
    > się coś lepszego? Chciałbym żeby lokata była w miarę płynna czyli
    > zamrożenie środkół gdzieś tak na max 1 miesiąc. Kwota w okolicy 40kzł.
    i ty na prawdę zakładasz np. 40 lokat po 1000 zł?

  • 3. Data: 2009-03-11 14:51:45
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 11 Mar 2009 15:22:51 +0100, Radzik napisał(a):
    > i ty na prawdę zakładasz np. 40 lokat po 1000 zł?

    Jeśli robi się to raz, to czemu nie? Zysk rzędu 500zł/rok dzięki ucieczce od
    państwowego złodzieja piechotą nie chodzi...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 4. Data: 2009-03-11 15:01:45
    Od: Relpp <n...@m...px>

    Dnia 11.03.2009 Radzik <r...@r...pl> napisał/a:

    > i ty na prawdę zakładasz np. 40 lokat po 1000 zł?

    Nie... do tej pory wszystko leżało na w mBanku na emax+ tylko ostatnio
    się zacząłem zastanawiać czy czegoś z tym nie zrobić. A właśnie na tej
    grupie się naczytałem o antybelkach. ;)
    --
    Relpp

  • 5. Data: 2009-03-11 15:13:05
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Radzik" <r...@r...pl> napisał w wiadomości

    > i ty na prawdę zakładasz np. 40 lokat po 1000 zł?

    A widzisz w tym coś złego albo nieracjonalnego?

    marekz

  • 6. Data: 2009-03-11 15:46:54
    Od: Relpp <n...@m...px>

    Dnia 11.03.2009 Jacek Osiecki <j...@c...pl> napisał/a:

    > Jeśli robi się to raz, to czemu nie? Zysk rzędu 500zł/rok dzięki ucieczce od
    > państwowego złodzieja piechotą nie chodzi...

    Ano właśnie, lokatę można zrobić odnawialną...
    --
    Relpp

  • 7. Data: 2009-03-11 17:12:21
    Od: Relpp <n...@m...px>

    Dnia 11.03.2009 Relpp <n...@m...px> napisał/a:

    > W eurobanku oprocentowanie, jak widzę, na 7 i 14 dniowej 6%... Znajdzie
    > się coś lepszego? Chciałbym żeby lokata była w miarę płynna czyli
    > zamrożenie środkół gdzieś tak na max 1 miesiąc. Kwota w okolicy 40kzł.

    Czy w eurobanku można założyć lokatę nie mając u nich ani roru ani
    ichniego rachunku oszczędnościowego?
    --
    Relpp

  • 8. Data: 2009-03-11 17:54:46
    Od: "eclip" <e...@g...pl>

    Witam,
    musisz mieć konto w eurobanku żeby założyć lokatę.

    Pozdrawiam.
    ---------------
    http://lokatybezbelki.w.interia.pl/

  • 9. Data: 2009-03-11 18:09:55
    Od: Relpp <n...@m...px>

    Dnia 11.03.2009 eclip <e...@g...pl> napisał/a:

    > musisz mieć konto w eurobanku żeby założyć lokatę.

    Szkoda bo widzę że musiałbym się przenieść z gotówką na to konto żeby
    było darmowe a ja w sumie całkiem lubię mBank.
    Czy gdzieś jeszcze są warte uwagi lokaty na tak krótki okres poza
    killerem i eurobankiem?
    --
    Relpp

  • 10. Data: 2009-03-11 19:14:04
    Od: perszing <m...@w...pl.pl>

    Relpp pisze:
    > Szkoda bo widzę że musiałbym się przenieść z gotówką na to konto żeby
    > było darmowe a ja w sumie całkiem lubię mBank.
    > Czy gdzieś jeszcze są warte uwagi lokaty na tak krótki okres poza
    > killerem i eurobankiem?

    Na kilerze belki juz nie utniesz.

    --
    www.ogloszenia.krakow.pl