  • 11. Data: 2009-03-11 19:24:21
    Temat: Re: lokata anty belkowa
    Od: Relpp <n...@m...px>

    Dnia 11.03.2009 perszing <m...@w...pl.pl> napisał/a:

    > Na kilerze belki juz nie utniesz.

    Ah, no tak. Przez chwilę zapomniałem o ich ograniczeniu o minimalnej
    lokacie - 2k.
    --
    Relpp

  • 12. Data: 2009-03-11 19:49:48
    Od: g...@o...pl

    > Szkoda bo widzę że musiałbym się przenieść z gotówką na to konto żeby
    > było darmowe a ja w sumie całkiem lubię mBank.

    Miałem lokatę w eurobanku i zapewniali mnie, że konto ROR do niej jest darmowe.
    O co chodzi?

  • 13. Data: 2009-03-11 19:56:29
    Od: Relpp <n...@m...px>

    > Moze jest, ale cos im system nawala i pobieraja oplate i musisz skladac
    > reklamacje. Kilka postow nizej jest.

    Znaczy tak... ja wyczytałem wyczytałem że konto online jest darmowe pod
    warunkiem średniego miesięcznego salda wysokości 10000zł lub 800zł co
    miesięcznych wpływów. Do lokat jest jakieś inne?

    A te co miesięczne wpływy to jak działają. Wystarczy przelać na konto a
    później można wycofać choćby na tę lokatę?
    --
    Relpp

  • 14. Data: 2009-03-11 19:57:00
    Od: perszing <m...@w...pl.pl>

    g...@o...pl pisze:

> [...]
    > O co chodzi?

    Moze jest, ale cos im system nawala i pobieraja oplate i musisz skladac

    p.

  • 15. Data: 2009-03-11 20:13:31
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Relpp" <n...@m...px> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > A te co miesięczne wpływy to jak działają. Wystarczy przelać na konto a
    > później można wycofać choćby na tę lokatę?

    tak, jutro kaska wróci do mbanku, a potem do opena
    wiem, można by pominąć ten krok z mbankiem,
    ale jednak mbank najwygodniejszy,

    chociaż...

  • 16. Data: 2009-03-11 20:32:36
    Od: "cspol" <c...@p...fm>

    > Znaczy tak... ja wyczytałem wyczytałem że konto online jest darmowe pod
    > warunkiem średniego miesięcznego salda wysokości 10000zł lub 800zł co
    > miesięcznych wpływów. Do lokat jest jakieś inne?

    do lokat może być konto standart. Jest bezpłatne. Jednakże po przelaniu
    pieniążków musisz pójść do oddziału i założyć lokaty. Podobnie przy
    rozwiązywaniu. Jeżeli konto internetowe to dodatkowe warunki j/w
    http://www.eurobank.pl/#products,konto,konto_online

    ps.
    Przy oprocentowaniu 6% lokata 7-dniowa bezbelkowa, kończy się coś ok
    2150zł, czyli spokojnie może być 2000.
    Jeżeli zrobisz odnawialną, i zadeklarujesz że odsetki mają być przelewane
    na konto, to staje się de facto rentierską.
    IMHO całkiem fajne rozwiązanie.

    CzS

  • 17. Data: 2009-03-11 20:42:00
    Od: Relpp <n...@m...px>

    Dnia 11.03.2009 cspol <c...@p...fm> napisał/a:

    > do lokat mo?e by? konto standart. Jest bezp?atne. Jednak?e po przelaniu
    > pieni??ków musisz pój?? do oddzia?u i za?o?y? lokaty. Podobnie przy
    > rozwi?zywaniu. Je?eli konto internetowe to dodatkowe warunki j/w
    > http://www.eurobank.pl/#products,konto,konto_online
    >
    > ps.
    > Przy oprocentowaniu 6% lokata 7-dniowa bezbelkowa, ko?czy si? co? ok
    > 2150z?, czyli spokojnie mo?e by? 2000.
    > Je?eli zrobisz odnawialn?, i zadeklarujesz ?e odsetki maj? by? przelewane
    > na konto, to staje si? de facto rentiersk?.
    > IMHO ca?kiem fajne rozwi?zanie.

    Brzmi nieźle tylko jedno pytanie, rzeczywiście będę musiał w banku
    wypisać tyle świstków ile będę chciał lokat? :)
    --
    Relpp

  • 18. Data: 2009-03-11 20:52:27
    Od: "cspol" <c...@p...fm>

    > Brzmi nieźle tylko jedno pytanie, rzeczywiście będę musiał w banku
    > wypisać tyle świstków ile będę chciał lokat? :)
    > --
    > Relpp

    Niestety tak, ale satysfakcja z uciętej belki powinna skompensowac ten
    nieduży dyskomfort :-)

    pozdrawiam

    CzS

  • 19. Data: 2009-03-11 21:11:58
    Od: Tomasz <toudi!@geckon!!!.net>

    Relpp pisze:

    > Brzmi nieźle tylko jedno pytanie, rzeczywiście będę musiał w banku
    > wypisać tyle świstków ile będę chciał lokat? :)

    ale po co, skoro przy lokatach >10kpl konto online jest darmowe...

    a via internet to jest pare sec klikania zeby zrobic 5odnawialnych na
    7dni po 2kpln ;)

    --
    Tomasz

  • 20. Data: 2009-03-11 23:36:47
    Od: Relpp <n...@m...px>

    Dnia 11.03.2009 cspol <c...@p...fm> napisał/a:

    > Niestety tak, ale satysfakcja z uci?tej belki powinna skompensowac ten
    > niedu?y dyskomfort :-)

    I zapewne mina pani w banku bezcenna. ;-)
    --
    Relpp