  • 21. Data: 2009-03-12 07:18:34
    Temat: Re: lokata anty belkowa
    Od: "Anna R." <a...@o...pl>

    Dlaczego twierdzicie ze lokata 7 dniowa na 2 tys. zł jest bez belki .
    przeciez to nieprawda?
    ile trzeba wpłącić aby było bez belki

  • 22. Data: 2009-03-12 07:44:30
    Od: Tomasz <toudi!@geckon!!!.net>

    Anna R. pisze:
    > Dlaczego twierdzicie ze lokata 7 dniowa na 2 tys. zł jest bez belki .
    > przeciez to nieprawda?
    > ile trzeba wpłącić aby było bez belki

    bo 6% w skali roku w perspektywie 7dni od 2150pln daje odsetki na
    poziomie <2.5pln co po naliczeniu podatku daje <50gr co zaokragla sie do
    pelnego zlotego czyli do 0pln.

    i nie rozumiem dlaczego twierdzisz ze to nieprawda skoro fakty pokazuja
    co innego (ze nie wspomne o prostej arytmetyce)

    --
    Tomasz

  • 23. Data: 2009-03-12 10:28:33
    Temat: kalkulator bez Belki
    Od: " aneczka.jedna" <a...@W...gazeta.pl>

    http://lepszalokata.pl
    samo wylicza, jak podzielić kapitał, żeby Belke obejść lub max zmniejszyć

  • 24. Data: 2009-03-12 23:35:57
    Od: "cspol" <c...@p...fm>

    > I zapewne mina pani w banku bezcenna. ;-)

    Zebys wiedział, tak jest :-)
    To było wtedy kiedy cos bąknąłem że bez belki.
    Po chwili ona - że to tak nie jest, wszyscy płacą; itp itd

    CzS