  • 11. Data: 2004-10-08 17:23:49
    Temat: Re: lokatka prywatyzacyjna- okres
    Od: nettoperz <b...@a...pl>

    Użytkownik Wojciech Nawara napisał:

    > Znaczy - odszedł od kolejki? No to niech zaczyna stanie od końca...

    kolejkę to on miał wręcz w garści ...
    .....na karteczce :)

    a może nawet uważa że "kolejka to ON"

    N.

    --
    pozdrawiam

  • 12. Data: 2004-10-11 14:26:51
    Od: "PiotrF" <...@...pl>

    Dzięki temu komitetowi kolejkowemu był porządek a nie totalne bydło jak
    przed supermarketami w PL
    Kupiłem sobie lokate i jestem zadowolony
    nie ma to jak stare dobre nawyki
    a nie nowobogackkie podejscie do sprawy, przyjde sobie o 8 i kupie, co mnei
    obchodzi kolejka
    stań do kolejki i stój, to może sobie kupisz

    Jedyne co mnie wkurza to to że to państwo nam serwuje taki cyrk
    to te matoły u władzy tak nas traktują że musi człowiek stać jak za czasów
    komuny
    ale nasza władza jest gorsza od komuny

    a dla pana sochy to gratulacje za durny pomysł z taką formą prywatyzacji
    pkobp, po śląskim sie borok nic nei nauczył
    ojjjjjjj

    Piotr