  • 21. Data: 2009-03-14 06:12:41
    Temat: Re: lokaty
    Od: Doradca <n...@m...pl>

    george pisze:
    > "chp" <a...@a...com> wrote in message
    >>

    > Czemu sie nie mówi głośniej ? a komu potrzebna jakaś panika ( być może
    > nieuzasadniona).
    >
    > Co zrobić z kasą. Trzeba równoważyć bezpieczeństwo i zysk. 6% w PKOBP to
    > dużo czy mało.
    > Wszystko zależy. W co pakować kasę ... nie odpowiem, teraz raczej chodzi o
    > to aby jej nie stracić.
    > I tym optymistycznym akcentem wyczerpaliśmy chyba temat :).

    rzecz w tym, ze kolega Kowalski nie rozumie...
    nie naglasnia sie z tego samego powodu, z jakiego ciezko Kowalskiemu
    pojac rynki.
    swiadomosc ryzyka i jego ograniczanie prezentuje kolega george, zas
    Kowalski pobieglby do banku wyplacac kase, co w masie tworzy RUN i
    upadki banków - Kowalski zburzylby mnie oraz koledze georgowi zabawe w
    inwestowanie ;)

    pozdrawiam
    Tomasz

  • 22. Data: 2009-03-14 06:14:41
    Od: Doradca <n...@m...pl>

    george pisze:
    > Wszystko zależy. W co pakować kasę ... nie odpowiem, teraz raczej chodzi o
    > to aby jej nie stracić.
    > I tym optymistycznym akcentem wyczerpaliśmy chyba temat :).

    nie badz taki...
    zloto

    pozdrawiam ;)

  • 23. Data: 2009-03-14 15:32:44
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Jan Werbiński wrote:

    > Jak piszę że na głowę, to znaczy że na głowę. Wnioski, które wyciągasz
    > świadczą o:
    > a) Twoim debiliźmie,
    > b) niezrozumieniu napisanego tekstu,
    > c) jesteś masajem

    W Twoim przypadku obstawiam a!
    Jednak pokusze sie na cos merytorycznego, na co pewnie nie bede mogl znow
    liczyc po Twojej stronie.

    W Niemcowni jest 2x wiecej *Glow* niz w Polsce. BCw Polsce ma 50mld rezerw.
    Zad. Jaka jest maksymalna wartosc rezerw w Niemcowni, aby byla mniejsza na
    *glowe* nizw Polsce ?
    Z tym zadaniem poradzi sobiedzieciak z podstawowki drogi panie 'a'.

    --
    in

  • 24. Data: 2009-03-14 18:00:19
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "sorden" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > *glowe* nizw Polsce ?
    > Z tym zadaniem poradzi sobiedzieciak z podstawowki drogi panie 'a'.

    Pisałem, że na głowę Polaka jest więcej rezerw niż na głowę Niemca.
    Tłuczku.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 25. Data: 2009-03-14 19:26:59
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Jan Werbiński wrote:

    > Pisałem, że na głowę Polaka jest więcej rezerw niż na głowę Niemca.
    > Tłuczku.

    Obrazac ludzi potrafisz.
    Gorzej jednak z logika i merytorycznymi argumentami.
    EOT.

    --
    in

  • 26. Data: 2009-03-14 19:45:02
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    > Obrazac ludzi potrafisz.
    > Gorzej jednak z logika i merytorycznymi argumentami.

    Nie mogę znaleźć aktualnych danych, ale oglądałem kilka zestawień rezerw
    złota euro i walut. Pisząc z pamięci rezerwy RFN to ok 110 mld $ (wg innego
    około 136), a Polski 86 (wg innego źródła 116) mld $. Przeliczone na dolary.

    Ludność odpowiednio 82 i 38 miliony. Łatwo policzyć ile wypada na obywatela.

  • 27. Data: 2009-03-14 19:54:17
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Jan Werbiński wrote:

> [...]
    > złota euro i walut. Pisząc z pamięci rezerwy RFN to ok 110 mld $ (wg
    > innego około 136), a Polski 86 (wg innego źródła 116) mld $. Przeliczone

    Fantazjujesz.
    MFW prawde Ci powie:
    http://www.imf.org/external/np/sta/ir/8802.pdf

    Niemcy 140mld USD
    Polska 59 mld USD

    Zatem Niemiec ma wiecej USD na glowe od Polaka. Panie 'a'.

    --
    in

  • 28. Data: 2009-03-14 20:00:40
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

> [...]
    >
    > Niemcy 140mld USD
    > Polska 59 mld USD
    >
    > Zatem Niemiec ma wiecej USD na glowe od Polaka. Panie 'a'.

    Miałem w pamięci dane sprzed kilku miesięcy, kiedy było właśnie około 137 i
    81. Panie "a".

  • 29. Data: 2009-03-16 12:32:24
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    A oto dane z innego źródła, z grudnia.
    Germany $136.2 billion (31 December 2007 est.)

    Poland $84.48 billion (31 December 2008 est.)

    Tutaj też Polska jest bogatsza na głowę.
    https://www.cia.gov/library/publications/the-world-f
    actbook/fields/2188.html

  • 30. Data: 2009-03-16 12:43:18
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    Jan Werbiński <j...@j...com> napisał(a):

    > Tutaj też Polska jest bogatsza na głowę.

    A co powiesz o Gruzji. To dopiero bogacze. Na głowę nas biją.

    kc