  • 11. Data: 2006-02-28 07:52:37
    Temat: Re: lokaty 7dniowe a belka?
    Od: Michal M JJ <w...@...pl>

    > Podatek jest nalicznay osobno dla każdej kapitalizacji. Tak kazali
    > posłowie w ustawie.

    ok tnx

  • 12. Data: 2006-02-28 09:16:17
    Od: "Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)" <p...@w...pl>

    jureq napisał(a):
    > Podatek jest nalicznay osobno dla każdej kapitalizacji. Tak kazali
    > posłowie w ustawie.

    Amatorzy ;)

    Piotr Hołda
    f o t o . m a s z y n a . p l - http://foto.maszyna.pl

  • 13. Data: 2006-02-28 16:53:09
    Od: "danka" <m...@w...pl>

    Witam.
    Czy prawda,ze w mbanku mKE lokata nie ma podatku 19%.
    Jestem zainteresowana założeniem takiej lokaty.
    Danka.

  • 14. Data: 2006-02-28 17:07:39
    Od: "Glenn" <n...@p...pl>

    Użytkownik "danka" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > Czy prawda,ze w mbanku mKE lokata nie ma podatku 19%.
    > Jestem zainteresowana założeniem takiej lokaty.

    Chodzi Ci o IKE? Jak tak - to rzeczywiście nie ma "belki", ale oczywiście
    pod pewnymi warunkami :-) Opis masz na stronie banku.

  • 15. Data: 2006-03-01 07:50:44
    Od: Michal M JJ <w...@...pl>

    > Jestem zainteresowana za?o?eniem takiej lokaty.

    poczytaj np newsy o tym kocie ktory zdechl na ptasia grype tuz za nasza granica
    a potem zastanow sie czy chcesz czekac do 65-go roku zycia zeby moc podjac (bez
    strat) pieniadze z konta emerytalnego...
    (acha komunisci prawdopodobnie podniosa wiek emerytalny jak okaze sie, ze sa
    niewyplacalni i tak az do samego bankructwa - im wolno zminiac jednostronnie
    warunki umowy)