  • 21. Data: 2012-12-14 20:14:13
    Temat: Re: lokaty SYNC w dół
    Od: MarcinK <m...@g...pl>

    > przecież wystarczy tam pchnąć wynagrodzenie (i od razu po przybyciu
    > wypchnąć)

    sa zdecydowanie lepsze miejsca do tego pchniecia

  • 22. Data: 2012-12-14 22:13:39
    Od: "[sas]" <n...@e...com>

    W dniu 14.12.2012 o 20:14 MarcinK <m...@g...pl> pisze:

    > sa zdecydowanie lepsze miejsca do tego pchniecia

    może wystarczy "pchnąć" część wynagrodzenia, np. 10% do synca, a resztę w
    te lepsze miejsca.

    [sas]

  • 23. Data: 2012-12-14 22:45:34
    Od: gral <n...@e...pl>

    [sas] napisał(a):

    > Zadałem pytanie na chat'cie, tj. czy wystarczy przelew z konta firmowego
    > i otrzymałem odpowiedź:
    > "Musi być to jednoznaczie wpływ z tytuły wynagrodzenia."
    > A co to "jednoznaczie wpływ z tytuły wynagrodzenia" niestety nie udało
    > już mi się dowiedzieć.

    Pewnie mają jakiś swój algorytm, który przeszukuje tytuł pod kątem słów
    kluczowych typu wynagrodzenie itp. Czyli należy się spodziewać mnóstwa
    reklamacji od ludzi, którzy naprawdę przelewają pensję, ale się w
    algorytm nie załapią. Które zapewne będą uwzględniać po ręcznym
    sprawdzeniu, ale niesmak pozostanie.

  • 24. Data: 2012-12-14 23:09:49
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2012-12-14 22:13, [sas] pisze:
    > może wystarczy "pchnąć" część wynagrodzenia, np. 10% do synca, a resztę
    > w te lepsze miejsca.

    Nie wszyscy pracodawcy godzą się na rozbijanie pensji (mój nie).

    --
    radar

  • 25. Data: 2012-12-15 11:24:45
    Od: boa <a...@u...poczta.fm>

    > sa zdecydowanie lepsze miejsca do tego pchniecia
    można coś więcej tym temacie?

    Łukasz