  • 11. Data: 2009-08-14 21:10:12
    Temat: Re: lokaty - czy warto ?
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "szczurwa"
    news:15efdda8-afa3-4b8e-b289-439fc7172728@k30g2000yq
    f.googlegroups.com

    > ...albo KGHM po 21,50...

    Nie denerwuj ludzi przed długim weekendem :)

  • 12. Data: 2009-08-14 21:12:29
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "RobertS" news:h64jnc$14je$2@opal.icpnet.pl

    > jak ktoś ma kghm to generalnie mistrzostwo swiata...mille w ciągu
    > ostatniego roku spadlo o prawie 41% a ww. wzrosl o ponad 27%!
    > widac niektorym bessa nie straszna

    Ale coś w tym jest - może się mylę, w końcu jestem amatorem na GPW. Duże
    spółki z udziałem SP w moim odczuciu jakoś dają taką większy komfort
    psychiczny w przypadku posiadania ich akcji w swoim portfelu (patrz KGHM).

  • 13. Data: 2009-08-14 21:12:50
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > He he he mam tak samo. Postanowiłem sobie, że daję 10K (i ani grosza więcej)
    > na akcję - póki co jestem na + :)
    > Stracę - trudno. Najwidoczniej tak będzie mi pisane :) Reszta ciężko
    > zarobionych pieniędzy leży i leżeć będzie na lokatach/kontach
    > oszczędnościowych

    kilka lat temu kupiłem sporo j.u. funduszy i jak się zrobił dramat i
    wszyscy umarzali to czekalem i czekalem (kasa nie byla mi potrzebna), na
    początku roku skonwertowalem wszystko na FA, bo jak stracic to
    konkretnie i widze, ze to bylo nawet niezle rozwiazanie...wartosc
    rejestru rosnie, ale generalnie odpuscilem sobie fundusze, teraz juz
    tylko same akcje; oczywiscie spora czesc kasy (ktora moze byc potrzebna)
    jest na lokatach i kontach oszczednosciowych, bo nie ma to jak byc
    "zmuszonym" do umorzenia w dołku ;-(

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 14. Data: 2009-08-14 21:14:45
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Ale coś w tym jest - może się mylę, w końcu jestem amatorem na GPW. Duże
    > spółki z udziałem SP w moim odczuciu jakoś dają taką większy komfort
    > psychiczny w przypadku posiadania ich akcji w swoim portfelu (patrz KGHM).

    rekinem finansowym nie jestem i preferuje spolki z WIG20, SP chociaz o
    niektore z nich "dba" ;-)
    poza tym rozne "spoldzielnie gieldowe" nie powoduja dziwnych wahan
    kursow, jak ta ma czasem miejsce przy mniejszych spolkach

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 15. Data: 2009-08-14 21:19:37
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "RobertS" news:h64k14$14je$3@opal.icpnet.pl

    [ciach]

    I po raz kolejny możemy sobie przybić piątkę :)
    Jakiś czas temu byłem zagorzałym zwolennikiem funduszy inwestycyjnych. W
    miarę dłużej zabawy z nimi sam zacząłem kupować akcję na GPW. Potem zaczęło
    robić się kuku a zyski jakie miałem wypracowane zaczęły topnieć.
    Postanowiłem, że nie ma się co każdego dnia stresować i trzeba wychodzić z
    tego cyrku - wyszedłem na +, ale i tak trochę wypracowanych stówek poszło
    się stukać ;)
    Od tej pory tylko samodzielnie inwestowanie (stała kwota - nie mniej nie
    więcej w akcje, reszta w lokaty i RO) - IMHO większa frajda i swoboda
    zarządnia bądź co bądź własnym kapitałem.

  • 16. Data: 2009-08-14 21:21:38
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "RobertS" news:h64k4n$14je$4@opal.icpnet.pl

    > rekinem finansowym nie jestem i preferuje spolki z WIG20, SP chociaz o
    > niektore z nich "dba" ;-)

    Jak tam samo - konserwa na WIG20 :)

  • 17. Data: 2009-08-14 21:28:43
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Od tej pory tylko samodzielnie inwestowanie (stała kwota - nie mniej nie
    > więcej w akcje, reszta w lokaty i RO) - IMHO większa frajda i swoboda
    > zarządnia bądź co bądź własnym kapitałem.

    mnie jeszcze troche kasy w funduszach zostalo, ale nie nabywam juz
    nowych jednostek, jak juz to tylko samemu inwestuje na gpw,
    fundusz traci 70% wartosci j.u. a ja jeszze musze placic "za
    zarzadzanie" - kuriozum! (pomijam oplaty za nabycie i umorzenie, ktorych
    akurat udalo mi sie uniknać)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 18. Data: 2009-08-14 21:33:26
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 14 Sie, 23:19, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:

    Nie ma inwestora, który by nie tracił. Głowa do góry !

  • 19. Data: 2009-08-15 06:44:15
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "szczurwa"
    i.googlegroups.com

    > Nie ma inwestora, który by nie tracił. Głowa do góry !

    No fakt :) - jednak mniej boli strata na lokacie (via. inflacja itp.) niż
    wtopienie kasy w funduszach czy GPW.
    Tak jak napisałem w jednym ze swoich poprzednich postów, przeznaczyłem 10K
    na inwestycje agresywne (akcje na GPW) - ani mniej ani więcej. Póki co
    jestem na dużym + :)

  • 20. Data: 2009-08-15 07:07:49
    Od: "JanKo" <b...@m...pl>

    Agent cp nadaje:
    > Warto ?

    Czasami tak jest że wątkotwórca rzuca jakiś kontrowersyjny temat i
    później nie odzywa się w dyskusji tak, jakby go ona nie interesowała.

    Warto dawać się podpuszczać?