  • 1. Data: 2012-10-23 22:37:09
    Temat: lokaty w GO/OO + nowe konta osobiste
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    witam

    na lokacie aktualnie dają 6,2% brutto na 6 miesięcy, ale jest możliwość
    uzyskania 6,5% na 3 miesiące, niestety nie da się tego założyć przez
    net...oferta tylko dla wybranych klientów

    nie wiem czy już do Was dzwonili, ale w GO/OO będę oferowane 2 konta
    bankowe (nowa kampania marketingowo-telefoniczna), jak wiecie na
    infolinii wiele nie powiedzą, dlatego poniżej krótka ściąga z tego co
    możecie uzyskać:

    1. Konto Optymalne (OO) i Swobodne (GO) + lokata na 12% (max. 2 x 5kzł
    na 3 m-ce) jako bonus, warunek to korzystanie z konta przez 24 miesiące
    + 400 zł obrotu debetówką/m-c i min. 1000 zl wpływu na m-c, jeżeli
    warunek nie zostanie spełniony to opłata 4,99 zl/m-c

    2. Konto Optymalne Plus (OO) i Swobodne Plus (GO) + podwyższenie
    oprocentowania lokat o 0,1 p.p.

    warunek to 400 zł obrotu debetówką lub 1000 zł wpływu, brak spełnienia
    warunku skutkuje opłatą za konto 9,99 zł (OO) i 10 zł (GO) i oczywiście
    oprocentowanie lokaty nie zostanie podwyższone

    czy ww. oferta jest korzystna czy nie to już zostawiam Waszej ocenie ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2012-10-23 23:06:33
    Temat: Re: lokaty w GO/OO + nowe konta osobiste
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Po moich problemach z zamykaniem rachunkow w GO, nie zamierzam juz korzystac
    z ich uslug. Wole juz Idea, bo w razie problemow zawsze mam placowke, w
    ktorej moge wszystko zalatwic a oferta bardzo podobna w zakresie lokat.

  • 3. Data: 2012-10-23 23:19:43
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > korzystac z ich uslug. Wole juz Idea, bo w razie problemow zawsze mam
    > placowke, w ktorej moge wszystko zalatwic a oferta bardzo podobna w

    a jakie miałeś problemy z zamknięciem rachunku w GO? właśnie tam planuję
    sobie założyć ror (pod lokatę a pozniej zamknąc)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2012-10-23 23:27:34
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    > a jakie miałeś problemy z zamknięciem rachunku w GO? właśnie tam planuję
    > sobie założyć ror (pod lokatę a pozniej zamknąc)

    twierdzili, ze nie dostali pisma listem poleconym, a potem, ze mialem
    zablokowany kanal telefoniczny (ktory nie mozna odblokowac inaczej niz przez
    kuriera) nie chcieli ze mna rozmawiac o tym pismie. sprawa trwala
    5-miesiecy. Bylem uparty poszedlem do placowki i kazalem sobie przyjac
    reklamacje do centralnego systemu GNB, niechetnie ale powiedzialem ze nie
    ustapie i ja przyjeli, po tej reklamacji konta zamkneli.
    Jezeli bank nie ma jakis tam kioskow lub placowek to moga byc problemy.

  • 5. Data: 2012-10-23 23:35:39
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > nie ustapie i ja przyjeli, po tej reklamacji konta zamkneli.
    > Jezeli bank nie ma jakis tam kioskow lub placowek to moga byc problemy.

    ale przecież GNB takowe placówki ma, jak miałem kk w OO to wysłałem
    rezygnację poleconym i po sprawie, do placówki i tak nie miałbym czasu
    pójść...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2012-10-24 01:44:14
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> writes:

    > Po moich problemach z zamykaniem rachunkow w GO, nie zamierzam juz
    > korzystac z ich uslug. Wole juz Idea, bo w razie problemow zawsze mam

    Hyhy. A u mnie GO+OF konta zamknęły. Za to Idea, mimo otrzymania
    wypowiedzenia, dalej trzyma otwarte konto. Podobno w regulaminie jest
    zapis, że muszą telefonicznie potwierdzić. Ale nikt mi odpowiedniego
    zapisu nie mógł wskazać.

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/

  • 7. Data: 2012-10-24 02:20:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RobertS" k66v5o$87u$...@n...icpnet.pl...

    > na lokacie aktualnie dają 6,2% brutto na 6 miesięcy, ale jest możliwość uzyskania
    6,5% na 3 miesiące, niestety nie da się tego
    > założyć przez net...oferta tylko dla wybranych klientów

    Po co komu kopanie się z koniem GO? Nie łatwiej w Mille?

    http://www.bankmillennium.pl/pl/klienci-indywidualni
    /produkty-oszczednosciowe/konto-oszczednosciowe/

    Solidnie i wygodnie zarabiaj na Koncie Oszczędnościowym,
    teraz aż 6,5% w skali roku dla nowych środków
    do 25 000 zł przez 3 miesiące

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2012-10-24 21:28:24
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > wypowiedzenia, dalej trzyma otwarte konto. Podobno w regulaminie jest
    > zapis, że muszą telefonicznie potwierdzić. Ale nikt mi odpowiedniego

    potwierdzenie telefoniczne? niezłe kuriozum, wysłałeś wypowiedzenie
    pisemnie? skoro się do pisma nie przyczepili to powinni konto zamknąć

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2012-10-24 21:45:01
    Od: "[sas]" <n...@e...com>

    W dniu 24.10.2012 o 01:44 Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> pisze:
    > Hyhy. A u mnie GO+OF konta zamknęły. Za to Idea, mimo otrzymania

    W jaki sposób rozpoznać, że konto w GO jest zamknięte?
    Wysłałem wypowiedzenie umowy jakiś czas temu, po pewnym czasie konsultant
    potwierdził to.
    Pomimo tego w dalszym ciągu mogę zalogować się do systemu, ale nie mogę
    tam nic zrobić, przyciski są niedostępne, a dla dostępnych dostaję
    komunikat "Zaakceptuj umowy nadrzędne i ponów próbę".

    Czy to oznacza, że konto zostało zamknięte? A jeśli zostało zamknięte
    (umowa wypowiedziana), to dlaczego w dalszym ciągu mogę się zalogować do
    systemu?

    Czy też tak macie?
    [sas]

  • 10. Data: 2012-10-24 23:38:20
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Czy to oznacza, że konto zostało zamknięte? A jeśli zostało zamknięte
    > (umowa wypowiedziana), to dlaczego w dalszym ciągu mogę się zalogować do
> [...]

    może konto masz zamknięte, ale umowy ramowej nie wypowiedziałeś?

    --
    pozdrawiam
    RobertS