-
1. Data: 2006-02-02 10:11:59
Temat: lukas - bledy w nowym systemie?
Od: Cyb <c...@p...niespam.onet.niespam.pl_niespamuj>
Witam,
probowalem dzis wplacic pieniadze w oddziale lukasa i mimo 3 prob nie
udalo sie panience przyjac wplaty - jakis bug systemu.
nawet na hotline dzwonila przy mnie,a le i tak to g* dalo.
chwile rozmawialismy i wygadala sie, ze dzis juz wczesniej byl ten
problem.
czesto lukas ma teraz taki problem, ze nie moze zrobic wplat/wyplat ?
widze ze ten nowy system jest jeszcze sporo niedopracowany,
szczegolnie ze komunikat z systemu brzmial mniej wiecej
"brak skompilowania ramki xxxxxxx".
pozdarwiam,
Cyb
-
2. Data: 2006-02-02 20:30:55
Temat: Re: lukas - bledy w nowym systemie?
Od: grg <g...@a...net.pl>
On 2006-02-02, Cyb <c...@p...niespam.onet.niespam.pl_niespamuj> wrote:
> widze ze ten nowy system jest jeszcze sporo niedopracowany,
> szczegolnie ze komunikat z systemu brzmial mniej wiecej
> "brak skompilowania ramki xxxxxxx".
Coz, mi ostatnio przez 12 dni nie dzialalo e-konto - po 12 dniach (oraz
moich czterech telefonach na lukaslinie i ostatecznie wizyty w banku, do
ktorej zostalem wlasciwie zmuszony) okazalo sie, ze rozsynchronizowal
sie token. Co ciekawe, synchronizacja przez lukaslinie nie zadzialala,
dopiero w banku udalo sie to uczynic. Teraz walcze (dla zasady) o zwrot
prowizji, ktora pobrali mi za zmiane hasla podczas diagnozowania
problemu.
Aha, problemy zaczely sie w momencie, kiedy wpisywalem ostateczny klucz
potwierdzajacy zlecenie przelewu. Wywalilo jakis blad, nie pamietam
jaki - od tego momentu nie moglem sie juz zalogowac.
Generalnie, nie jest rozowo. Choc dla uczciwosci przyznam, ze przez trzy
lata nie mialem z nimi problemow.
--
Nie mam żadnych planów, a na twarde iryski jestem za nerwowy.
-
3. Data: 2006-02-02 22:51:25
Temat: Re: lukas - bledy w nowym systemie?
Od: "PB" <e...@W...gazeta.pl>
grg <g...@a...net.pl> napisał(a):
> Generalnie, nie jest rozowo. Choc dla uczciwosci przyznam, ze przez trzy
> lata nie mialem z nimi problemow.
U Lukasa bez zmian.
Nadchodzi wieczór, emeryci i ratowicze za lodówkę (główni klienci banku) idą
spać, więc...
Szanowni Klienci,
W związku z rozbudową i aktualizacją systemu informatycznego LUKAS Banku w tej
chwili korzystanie z LUKAS e-Banku jest niemożliwe. Za związane z tym
niedogodności przepraszamy.
Korzystanie z LUKAS e-Bank będzie możliwe od godzin porannych.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/