  • 11. Data: 2004-11-26 21:56:18
    Temat: Re: lukas lezy:(?
    Od: "Marcin" <n...@x...pl>

    Użytkownik yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> w wiadomości
    news:co84q9$etf$1@inews.gazeta.pl napisal:

    > U Ciebie ruszyło?
    > Bo u mnie wyświetla co następuje:
    > "Szanowni Państwo!
    > Serdecznie przepraszamy, ale ze względu na problemy techniczne, dostęp do
    > Lukas e-banku jest w tej chwili niemożliwy.
    > W celu wykonania operacji prosimy o kontakt z LUKASlinią pod numerem 0 801
    > 33 00 00.
    > Zespół Lukas Bank"

    U mnie to samo :| I podjalem wlasnie ostateczna decyzje przenosin do mbanku
    :) Kij w oko Lukasowi.

    Marcin

  • 12. Data: 2004-11-27 08:32:31
    Od: "..." <...@k...tam.pl>

    > U mnie to samo :| I podjalem wlasnie ostateczna decyzje przenosin do
    mbanku
    > :) Kij w oko Lukasowi.

    od kiedy mBank jest konkurencja dla Lukasa???
    swietnie sie uzupelniaja, ale nie aby zamykac Luka-sa

  • 13. Data: 2004-11-27 15:38:20
    Od: "Marcin" <n...@x...pl>

    Użytkownik ... <...@k...tam.pl> w wiadomości news:co9e2i$b3b$1@news.onet.pl
    napisal:

    > od kiedy mBank jest konkurencja dla Lukasa???
    > swietnie sie uzupelniaja, ale nie aby zamykac Luka-sa

    Mnie juz normalnie trafia jak mam isc do tego banku i cos zalatwic. Ciagle
    jakies problemy. A tych kobitek co tam siedza to chyba jeszcze nikt nie
    zjebal, bo na 5 stanowisk przewaznie obsluguje 1 albo 2. Masakra. I ja za to
    bule 9 zeta co miesiac ! O lukas linii nie moge zlego slowa powiedziec bo
    zawsze pomoga ale obsluga w marmurku tragedia. Tak jest u mnie w radomiu.
    Mam tam konto od 5 lat i mam dosc ! Zastanawiam sie tylko czy w innych
    bankach jest tak dobrze "bo nas nie ma" ?

    Marcin