  • 1. Data: 2008-07-13 18:07:06
    Temat: lukas obnizyl oprocentoiwanie
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    od dziś widnieje u mnie 7.97778%

  • 2. Data: 2008-07-13 20:55:43
    Temat: Re: lukas obnizyl oprocentoiwanie
    Od: "marcin blokik" <m...@g...pl>

    Wlasnie sie zalogowalem i patrze akutualne oprocentowanie 30.00%

    [?]

  • 3. Data: 2008-07-13 21:55:07
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    marcin blokik <m...@g...pl> wrote:
    > Wlasnie sie zalogowalem i patrze akutualne oprocentowanie 30.00%
    >
    > [?]

    Kiedys tak sie pokazywalo gdy mialo sie 0zl lub debet na koncie
    (to bylo oprocentowanie debetu). Nie wiem jak teraz.

    a.

  • 4. Data: 2008-07-13 22:38:45
    Od: "marcin blokik" <m...@g...pl>

    w...@a...pl (Wemif) napisał(a):

    > Kiedys tak sie pokazywalo gdy mialo sie 0zl lub debet na koncie
    > (to bylo oprocentowanie debetu). Nie wiem jak teraz.
    >
    > a.

    No zgadza sie bo wszystko na rachunku oszczedzam jest :) i i saldo jest 0zl.

    NIezle maja oprocentowanie debetu :)

  • 5. Data: 2008-07-14 05:43:01
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sun, 13 Jul 2008 20:07:06 +0200, Konrad N>S> napisał(a):

    > od dziś widnieje u mnie 7.97778%

    Nie dopłaciłeś czegoś? Albo nie dopisały się odsetki?

    AK

  • 6. Data: 2008-07-14 12:06:31
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid> napisał w wiadomości

    > Nie dopłaciłeś czegoś? Albo nie dopisały się odsetki?

    nie, żadnego ruchu na rku. wieczorem było 8, rano jest już 7,97778.