  • 1. Data: 2005-11-15 10:30:39
    Temat: lukas odda prowizje?
    Od: "fox" <f...@i...pl>

    Czy Lukas powinien zwrocic prowizje za okres gdy nie mialem dostepu do
    swojego konta przez internet oraz za operacje odblokowania dostepu z ich
    winy?

    fox

  • 2. Data: 2005-11-15 10:56:19
    Temat: Re: lukas odda prowizje?
    Od: IYIS <m...@o...pl>

    > Czy Lukas powinien zwrocic prowizje za okres gdy nie mialem dostepu do
    > swojego konta przez internet

    Tego nie wiem , ale zawsze możesz się starać.

    > oraz za operacje odblokowania dostepu z ich
    > winy?

    a za co policzyli prowizję?
    W moim przypadku próby odblokowania dostępu spowodowały
    też zmianę hasła więc została automatycznie pobrana prowizja.
    Napisałem reklamację i oddali.

    IYIS

  • 3. Data: 2005-11-15 13:06:39
    Od: "Cyprian Sawicki" <c...@N...gazeta.pl>

    U mnie oddali już na zamknięcie tego samego dnia kiedy została wygenerowana
    opłata. Nawet nie musiałem się specjalnie prosić.

    C. Sawicki