  • 1. Data: 2004-08-06 11:06:33
    Temat: lukas pro - oplaty...
    Od: "opolanin" <o...@p...fm_N0-SPAM_>

    witam,
    co to za cudo:
    2004-08-04 Bonus za wpływy 1.00 Bonus za regularne wpływy
    2004-08-04 Prowadzenie konta -1.00 Prowadzenie konta
    2004-08-04 Użytkowanie tokena -1.00 Użytkowanie tokena
    2004-08-04 Bonus za zakupy VE 1.00 Bonus za zakupy kartą

    jak mi kiedys bilans nie wyjdzie na zero wtedy pewnie bede sie
    doszukiwal kruczkow ;-)

    pozdrawiam
    opolanin

  • 2. Data: 2004-08-06 11:15:13
    Temat: Re: lukas pro - oplaty...
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    To cudo to jakos grudzien zeszlego roku ;)
    zmiany w TOiPie

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-08-06 11:18:22
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik opolanin napisał:
> [...]
    > 2004-08-04 Użytkowanie tokena -1.00 Użytkowanie tokena
    > 2004-08-04 Bonus za zakupy VE 1.00 Bonus za zakupy kartš

    Ja mam lepszy bajer ;)
    Kolega wplacil mi przelewem (Lukas-Lukas) 170 PLN z tytulem wplaty I
    CO WARZĄCHWISZ CIECIU JEDEN ...

    Chwilę później lukas pobrał jakąś prowizję 6 PLN z tym samym tytułem
    operacji ;)

    Zastanawiam sie czy sie nie obrazic , za tekst jaki mi wpisali ;)

    --
    Stasio Podróżnik
    Black 525 tds E-34 nr rej.RP XXXXX (pl.misc.samochody-bez naklepki ;))

  • 4. Data: 2004-08-06 18:44:06
    Od: "D" <...@...pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:cevpbe$l7$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > operacji ;)
    >
    > Zastanawiam sie czy sie nie obrazic , za tekst jaki mi wpisali ;)

    oni tak juz maja.... ostatnio wplacilem 3 zerka i obciazyli mnie
    pozycja -10.00 za "wplata gotowkowa",
    oczywiscie to bylo za odnowienie VE, ale z tymi tytuami przelewow to
    dezorientuja troche...
    przydalalaby sie ta latareczka aby doszukac sie swojego :)

  • 5. Data: 2004-08-06 21:03:21
    Od: "KK" <a...@N...pl>

    > jak mi kiedys bilans nie wyjdzie na zero wtedy pewnie bede sie
    > doszukiwal kruczkow ;-)

    Wystarczy że podpiszesz np. jakiś przelew tokenem i będzisz złotówkę do
    przodu :-)

  • 6. Data: 2004-08-07 06:43:40
    Od: "opolanin" <o...@p...fm_MAPS_ON_>

    napisał w wiadomości news:cevp9u$c6u$1@news.onet.pl...
    > To cudo to jakos grudzien zeszlego roku ;)

    widze ze wzieliscie mnie za 'lajkonika', ale...
    zawsze (od nowej toip) dostawalem cos takiego:
    2004-07-03 Bonus za wpływy 1.00
    2004-07-03 Prowadzenie konta -1.00
    no i dopiero ostatnio pojawily sie jeszcze dwie tranzakcjie +-1pln
    i pytanie czy zapomnieli wczesniej czy to cos nowego?

    p.s. zawsze w miesiacu robie jakies przelewy via net i korzystam z ve.

    pozdrawiam
    opolanin