  • 1. Data: 2003-11-19 07:35:48
    Temat: lukas - tez dostaliscie kawe i herbate listownie?
    Od: "Damian" <...@...pl>

    oczywiscie na jedna filizanke...
    a jak byla meganka do wygrania to nie dostalem "resoraka"
    a moze rozsylali a ja nie dostalem bo mam "duzego" resoraka?

  • 2. Data: 2003-11-19 07:43:19
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bpf6ir$feh$...@n...onet.pl,
    Damian <...@...pl>:
    > oczywiscie na jedna filizanke...
    > a jak byla meganka do wygrania to nie dostalem "resoraka"
    > a moze rozsylali a ja nie dostalem bo mam "duzego" resoraka?

    Nie na jedna: na dwie przeciez (1 kawa, 1 herbata).

    P.S. Bylo ...

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-11-19 07:54:29
    Od: "Damian" <...@...pl>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    > bpf6ir$feh$...@n...onet.pl,
    >
    > Nie na jedna: na dwie przeciez (1 kawa, 1 herbata).
    >
    > P.S. Bylo ...

    sorki, potwierdza sie ze ta poczta nie smiga najlepiej i z wrocka do DC ida
    przesylki dluzej ( bo tez chip'a dostalem hehe)

  • 4. Data: 2003-11-19 07:58:48
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bpf7lt$i9p$...@n...onet.pl,
    Damian <...@...pl>:

    > sorki, potwierdza sie ze ta poczta nie smiga najlepiej i z wrocka do
    > DC ida przesylki dluzej ( bo tez chip'a dostalem hehe)

    Ja dostalem (i skonsumowalem) w zeszlym tygodniu, ale Poznan jest blizej
    Wroclawia. Nie jest powiedziane, ze wyslali wszystko tego samego dnia.

    --
    Robert

  • 5. Data: 2003-11-19 08:28:41
    Od: "Damian" <...@...pl>

    > bpf7lt$i9p$...@n...onet.pl,

    > Ja dostalem (i skonsumowalem) w zeszlym tygodniu, ale Poznan jest blizej
    > Wroclawia. Nie jest powiedziane, ze wyslali wszystko tego samego dnia.

    ale z Poznania juz idzie szybciej, wiem bo dostaje rachunki za telefon w DC
    z Poznania :)

  • 6. Data: 2003-11-19 09:54:00
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Damian wrote:
    > oczywiscie na jedna filizanke...
    > a jak byla meganka do wygrania to nie dostalem "resoraka"
    > a moze rozsylali a ja nie dostalem bo mam "duzego" resoraka?

    Dostałem przedwczoraj. Brat (przed otwarciem) stwierdził, ze pewnie
    siano na święta przysłali. :-)

    KJ

  • 7. Data: 2003-11-19 10:31:50
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > oczywiscie na jedna filizanke...
    > a jak byla meganka do wygrania to nie dostalem "resoraka"
    > a moze rozsylali a ja nie dostalem bo mam "duzego" resoraka?

    Dostalem :-)
    I na dodatek ta herbata byla na tyle dobra, ze ostatni kupilem
    normalne pudelko :-) (ale lokaty u nich nie zaloze i tak :-))

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 8. Data: 2003-11-19 10:41:48
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bpfgti$2pm$...@k...task.gda.pl,
    Wilczek w...@k...pl:

    > Dostalem :-)
    > I na dodatek ta herbata byla na tyle dobra, ze ostatni kupilem
    > normalne pudelko :-) (ale lokaty u nich nie zaloze i tak :-))

    Fakt, dobra byla.
    I tez nie zaloze.

    --
    Robert

  • 9. Data: 2003-11-19 10:43:04
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Fakt, dobra byla.
    > I tez nie zaloze.

    A ja nic nie dostałam :-((( I tym bardziej nie założę ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 10. Data: 2003-11-19 10:48:40
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A ja nic nie dostałam :-((( I tym bardziej nie założę ;-)))

    Ja też nie. :-(
    Trzeba złożyć reklamację. ;-)

    BTW mogliby regulaminy rozsyłać zamiast herbaty... :-/

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara