  • 11. Data: 2003-11-19 11:09:36
    Temat: Re: lukas - tez dostaliscie kawe i herbate listownie?
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bpfhih$79t$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

    > A ja nic nie dostałam :-((( I tym bardziej nie założę ;-)))

    Bo pewnie nie masz lokaty u nich (chyba na pewno, sadzac z innych watkow
    ;)). Mysle, ze to wysylka "celowana".

    --
    Robert

  • 12. Data: 2003-11-19 11:10:09
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bpfhq6$k05$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <n...@o...pl>:

    > BTW mogliby regulaminy rozsyłać zamiast herbaty... :-/

    Ja wole herbate ;)

    --
    Robert

  • 13. Data: 2003-11-19 11:10:16
    Od: "Damian" <...@...pl>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    > bpfhih$79t$...@i...gazeta.pl,

    > Bo pewnie nie masz lokaty u nich (chyba na pewno, sadzac z innych watkow
    > ;)). Mysle, ze to wysylka "celowana".

    Glenn dostanie breloczek z VW :)

  • 14. Data: 2003-11-19 11:12:21
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Glenn dostanie breloczek z VW :)

    Taaak? A skąd wiesz ;-))? A ładny ten breloczek ;-) ?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 15. Data: 2003-11-19 11:15:00
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > Ja wole herbate ;)

    No wlasnie - ja tez :-))

  • 16. Data: 2003-11-19 11:45:58
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > Ja wole herbate ;)

    Aż spytam z ciekawości. Czy KTOKOLWIEK dostał informację o nowych
    regulaminach konta i karty VE wprowadzonych w październiku w LUKAS Banku ???

    Tym razem, proszę o odpowiedzi pozytywne, a także negatywne. :-)

    Jeśli pozytywne: proszę o określenie, jaki ma się pakiet i czy przyszło to
    razem z wyciągiem, czy jako osobna przesyłka ?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 17. Data: 2003-11-19 12:14:58
    Od: "miecznik" <m...@W...onet.pl>

    Ja mam zwykły pakiet e-konto (średnie saldo na rachunku blisko zera!) i nie
    dostałem ani herbaty, ani nowych regulaminów.

    We wrześniu była np. promocja dla wybranych, aby płacić VE. Można było dostać
    kalkulator Casio (należało w miesiącu zrobić zakupy łącznie na min. 300 PLN).
    Ale ta promocja dotyczyła tylko tych osób, które zostały o niej listownie
    poinformowane! Ja nie zostałem poinformowany, ale moja mama, która ma konto
    wygodne i trzyma tam ok. 200 PLN, aby opłacać rachunki przez tel. to dostała tą
    informację. Ale herbatki już niestety nie ...

  • 18. Data: 2003-11-19 12:26:34
    Od: "Damian" <...@...pl>

    Użytkownik "miecznik" <m...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    dostała tą
    > informację. Ale herbatki już niestety nie ...

    zrozumiale w sumie,
    skoro przy okazji herbatki proponuja lokate w wysokosci 6000 zl to wysylanie
    do osob, ktorych minimalne saldo jest nizsze od tej kwoty byloby marnowaniem
    kasy, w sumie tez naszej kasy

    ale co do VE nie dostalem, moze dlatego ze nie uzywam jej do platnosci :)

  • 19. Data: 2003-11-19 12:35:16
    Od: "bartoldzik" <b...@p...onet.pl>

    Zmiany do regulaminów przyszły wczoraj z wyciągiem do konta pro. Troszke
    późno co?

    --
    Pozdrawiam! --bartoldzik--

  • 20. Data: 2003-11-19 12:39:28
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

> [...]

    dostać
    > kalkulator Casio (należało w miesiącu zrobić zakupy łącznie na min. 300

    A ten kalkulator to po to, żeby poradzić sobie z offline'owym systemem? :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara