-
1. Data: 2010-09-27 14:10:53
Temat: lukas wypowiada kk z powodu...
Od: w...@a...pl (Wemif)
Lukas wypowiedzial umowe KK, a jako powod podal "w zwiazku ze zmiana
systemu informatycznego Banku". Trochę mnie śmieszy, że to karty czy
usługi bank uzależnia od systemu informatycznego, a nie odwrotnie,
system dostosowuje do świadczonych usług ;)
a.
-
2. Data: 2010-09-27 16:07:13
Temat: Re: lukas wypowiada kk z powodu...
Od: "witrak()" <w...@h...com>
Wemif wrote:
>
> Lukas wypowiedzial umowe KK, a jako powod podal "w zwiazku ze zmiana
> systemu informatycznego Banku". Trochę mnie śmieszy, że to karty czy
> usługi bank uzależnia od systemu informatycznego, a nie odwrotnie,
> system dostosowuje do świadczonych usług ;)
>
Hm, myślę, że przegięli: to nie jest "ważny powód".
witrak()
-
3. Data: 2010-09-27 16:13:26
Temat: Re: lukas wypowiada kk z powodu...
Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>
On 27 Wrz, 18:07, "witrak()" <w...@h...com> wrote:
> > Lukas wypowiedzial umowe KK, a jako powod podal "w zwiazku ze zmiana
> > systemu informatycznego Banku". Trochę mnie śmieszy, że to karty czy
> > usługi bank uzależnia od systemu informatycznego, a nie odwrotnie,
> > system dostosowuje do świadczonych usług ;)
>
> Hm, myślę, że przegięli: to nie jest "ważny powód".
Jemu Lukas wypowiedział umowę limitu zgodnie z roz. VII, paragrafem 6,
pkt. 1, ppkt. o, co jest równoznaczne również z wypowiedzeniem KK, ale
wszystko jest zgodnie z regulaminami :)
-
4. Data: 2010-09-28 06:44:46
Temat: Re: lukas wypowiada kk z powodu...
Od: xbartx <b...@h...net>
Dnia Mon, 27 Sep 2010 14:10:53 +0000, Wemif napisał(a):
> Lukas wypowiedzial umowe KK, a jako powod podal "w zwiazku ze zmiana
> systemu informatycznego Banku". Trochę mnie śmieszy, że to karty czy
> usługi bank uzależnia od systemu informatycznego, a nie odwrotnie,
> system dostosowuje do świadczonych usług ;)
A to nie jest czasem związane z tym, że jakiś czas temu wysyłali pisma,
że właściciel kk mają przedstawić, bodajże, zaświadczenie o zarobkach or
sth.
--
xbartx
-
5. Data: 2010-09-28 09:19:00
Temat: Re: lukas wypowiada kk z powodu...
Od: w...@a...pl (Wemif)
xbartx <b...@h...net> wrote:
>
> A to nie jest czasem związane z tym, że jakiś czas temu wysyłali pisma,
> że właściciel kk mają przedstawić, bodajże, zaświadczenie o zarobkach or
> sth.
Nie, powolali sie na par 4, ust 1o, VI, czyli:
"o) wystapienia okoliczosci, w ktorych dalsze funkcjonowanie rachunku
kredytowego przestaje byc mozliwe z przyczyn, ktorych bank nie mogl
przewidziec w momencie podpisywania Umowy limitu:
[...]
- zmiana systemu informatycznego Banku"
Wiec mieli prawo, tylko dziwi mnie, ze z takiego powodu chca tracic klienta.
(ale może klientów, którzy karty używali, potraktowali inaczej, tego nie
wiem).
a.
-
6. Data: 2010-09-28 09:31:02
Temat: Re: lukas wypowiada kk z powodu...
Od: xbartx <b...@h...net>
Dnia Tue, 28 Sep 2010 09:19:00 +0000, Wemif napisał(a):
> Wiec mieli prawo, tylko dziwi mnie, ze z takiego powodu chca tracic
> klienta. (ale może klientów, którzy karty używali, potraktowali inaczej,
> tego nie wiem).
Więc może taki prikaz ustalono odgórnie. Albo po prostu, po zamianie
systemu informatycznego, jako że nie złożyłeś zaświadczenia od dochodach,
nie spełniasz wszystkich warunków dla posiadania kk stąd dostałeś bana od
nowego systemu - tak to pokrętnie sobie interpretuję ;)
--
xbartx
-
7. Data: 2010-09-28 09:47:03
Temat: Re: lukas wypowiada kk z powodu...
Od: "wiatrak" <w...@y...pl>
Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości
news:i7q8ld$fop$1@host.amsnet.pl...
>
> Lukas wypowiedzial umowe KK, a jako powod podal "w zwiazku ze zmiana
> systemu informatycznego Banku". Trochę mnie śmieszy, że to karty czy
> usługi bank uzależnia od systemu informatycznego, a nie odwrotnie,
> system dostosowuje do świadczonych usług ;)
>
Sie nie przejmuj. Też mam ich kartę , ale sam im niedługo w ypowiem. Mało
jej używam, więc nie wyrobię limitu zwalniającego z opłaty. Sa lepsze karty.
Ich karta to u mnie tylko rezerwowa. Zraziłem sie do niej bo często w nocy
nie mogłem nią zapłacić za paliwo. Non stop w nocy grzebia w systemie.
Nie będzie mi jej żal. Niech sobie zabiorą.
wiatrak
-
8. Data: 2010-09-28 18:33:38
Temat: Re: lukas wypowiada kk z powodu...
Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>
W dniu 27.09.2010 16:10, Wemif pisze:
>
> Lukas wypowiedzial umowe KK, a jako powod podal "w zwiazku ze zmiana
> systemu informatycznego Banku". Trochę mnie śmieszy, że to karty czy
> usługi bank uzależnia od systemu informatycznego, a nie odwrotnie,
> system dostosowuje do świadczonych usług ;)
Ja też dostałem wypowiedzenie i też mnie to rozbawiło.
Z karty korzystałem dość aktywnie. W sumie trzymałem ją z
przyzwyczajenia (to była moja pierwsza KK) i bezpłatnego profesjonalnego
konta pocztowego onet.pl. Onet zachował się ładnie i konto zyskało
status "wieczyste", a po karcie Lukasa nie będę płakał. Skoro sami
rezygnują ze swoich klientów...
Marek
-
9. Data: 2010-09-28 21:35:29
Temat: Re: lukas wypowiada kk z powodu...
Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>
On 28 Wrz, 20:33, MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>
wrote:
> W dniu 27.09.2010 16:10, Wemif pisze:
>
>
>
> > Lukas wypowiedzial umowe KK, a jako powod podal "w zwiazku ze zmiana
> > systemu informatycznego Banku". Trochę mnie śmieszy, że to karty czy
> > usługi bank uzależnia od systemu informatycznego, a nie odwrotnie,
> > system dostosowuje do świadczonych usług ;)
>
> Ja też dostałem wypowiedzenie i też mnie to rozbawiło.
>
> Z karty korzystałem dość aktywnie. W sumie trzymałem ją z
> przyzwyczajenia (to była moja pierwsza KK) i bezpłatnego profesjonalnego
> konta pocztowego onet.pl. Onet zachował się ładnie i konto zyskało
> status "wieczyste", a po karcie Lukasa nie będę płakał. Skoro sami
> rezygnują ze swoich klientów...
>
> Marek
Według mnie, jest to tak idiotycznie nieprofesjonalne, że aż nie wiem,
czy się z Lukasa śmiać, czy podejść z politowaniem. Skoro zmieniają
system informatyczny, to taki wielki problem zamienić kartę klientowi
na inny produkt współgrający z nowym systemem?
Pamiętam, że Eurobank jak tracił kontrakt z Premium Club, to postarał
się o zamiennik dla klientów.
-
10. Data: 2010-09-28 21:41:24
Temat: Re: lukas wypowiada kk z powodu...
Od: notveryoldman <n...@g...pl>
W dniu 2010-09-28 23:35, k...@g...pl pisze:
> Skoro zmieniają
> system informatyczny, to taki wielki problem zamienić kartę klientowi
> na inny produkt współgrający z nowym systemem?
No żaden przecież. Starą kartę zamienia się w oddziale na nową, Visa
Silver, i po krzyku. Przychodzi poczta za kilkanaście dni. Ewentualnie
trzeba się jeszcze raz wybrać za parę dni do oddziału, aby zlikwidować
ubezpieczenie karty.
--
notveryoldman