  • 1. Data: 2009-01-12 15:51:18
    Temat: lukasbank przelew zagraniczny
    Od: Niepoprawny <n...@n...net>

    Witam,

    Czy na konto w lukasie mozna przelac pieniadze z zagranicy?

    Pozdrawaiam

  • 2. Data: 2009-01-12 16:45:51
    Temat: Re: lukasbank przelew zagraniczny
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Uzytkownik "Niepoprawny" <n...@n...net> napisal w wiadomosci
    > Witam,
    >
    > Czy na konto w lukasie mozna przelac pieniadze z zagranicy?

    nie slyszalem o koncie na które nie mozna przelewac pieniadzy z zagranicy

  • 3. Data: 2009-01-12 22:25:44
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    zlotowinfo napisał(a) w wiadomości: ...
    >Uzytkownik "Niepoprawny" <n...@n...net> napisal w wiadomosci

    >nie slyszalem o koncie na które nie mozna przelewac pieniadzy z zagranicy

    Kilka lat temu któryś bank w ogóle nie miał przelewów zagranicznych
    wychodzacych a przychodzące były jakoś dziwnie realizowane. Wysyłać
    należało na konto innego banku w Polsce na specjalne konto. Nie
    pamiętam, czy był to unikalny numer czy tytuł przelewu (lub właściciel
    konta musiał być specjalnie podany) dla identyfikacji. Oczywiście
    pośrednik za to kasował.
    Informację dostałem w banku ale nie pamietam w którym. Coś mi chodzi
    po głowie, że to Lukas a pośrednik chyba DB.
    Ale mogę się mylić. Zresztą teraz może być inaczej.
    Arek