  • 11. Data: 2009-09-26 13:16:40
    Temat: Re: m-bank leży?
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 26 Wrz, 13:39, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:

    > Potwierdzam! 10:23 płaciłem kartą mBanku w Tesco. O 11:33 na neste w ruch
    > musiała pójść inna karta.

    Strasznie wcześnie wstajesz, Valdi, jak na sobotę..;-)

  • 12. Data: 2009-09-26 13:17:50
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 26 Wrz, 14:48, "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> wrote:

    > Nie mają prawa żądać od ciebie zostawienia dowodu!
    > Spisany powinien być protokół, tak przynajmniej mi powiedziano, gdy
    > pytałem o możliwą sytuację.

    Fakt, legitymować moga tylko psy, abwehra i inne mundurówki...

  • 13. Data: 2009-09-26 13:30:45
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "szczurwa"
    m.googlegroups.com

    > Strasznie wcześnie wstajesz, Valdi, jak na sobotę..;-)

    Na nogach dzisiaj jestem od 4... :/ Dopiero po 10 miałem już czas dla siebie
    :)

  • 14. Data: 2009-09-26 13:31:50
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "szczurwa"
    m.googlegroups.com

    > Panowie ! A kto to w portfelu trzyma tylko jedną kartę ? Jak widać,
    > dla samej higieny psychicznej warto mieć ich kilka..;-)

    + te 100 - 200 zł/euro w kieszeni w razie totalnej klapy systemów, dzięki
    którym można płacić plastikiem :)

  • 15. Data: 2009-09-26 13:34:10
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Fakt, legitymować moga tylko psy, abwehra i inne mundurówki...

    Zostawienie dowodu to coś więcej niż wylegitymowanie.

    zyga
    --
    A fe, A psik, A ha

  • 16. Data: 2009-09-26 20:41:51
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 26 Wrz, 15:30, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:

    > Na nogach dzisiaj jestem od 4... :/ Dopiero po 10 miałem już czas dla siebie
    > :)

    Chyba za często bywasz w VaterLandzie ! Zaczynasz przejmować najgorsze
    tamtejsze zwyczaje..;-)

  • 17. Data: 2009-09-26 20:51:22
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "szczurwa"
    n.googlegroups.com

    > Chyba za często bywasz w VaterLandzie ! Zaczynasz przejmować najgorsze
    > tamtejsze zwyczaje..;-)

    He, he he robota w PL zakończona więc od poniedziałku zjazd do Rzeszy :)

  • 18. Data: 2009-09-26 21:05:34
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 26 Wrz, 22:51, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:

    > He, he he robota w PL zakończona więc od poniedziałku zjazd do Rzeszy :)

    Dla mnie to był szok, jak koło 4.30 rano wjechałem do Berlina, a w
    centrum ruch jak u nas w poludnie..:-) Większość dobrych aut, zatem
    prawdopodobnie to Geschaftmanni tak wcześnie wstają...

  • 19. Data: 2009-09-26 21:21:17
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:h9l48a$sl5$1@news.interia.pl...

    > + te 100 - 200 zł/euro w kieszeni w razie totalnej klapy systemów, dzięki
    > którym można płacić plastikiem :)

    + paczkę ryżu, jakby i pieniądze zawiodły ;-).

  • 20. Data: 2009-09-27 06:10:33
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "szczurwa"
    l.googlegroups.com

    > Dla mnie to był szok, jak koło 4.30 rano wjechałem do Berlina, a w
    > centrum ruch jak u nas w poludnie..:-)

    Berlin! :]
    Niezły ścisk jest również na głównych stacjach S and U - Bahn. IMHO
    największy "dramat" jest wieczorem w szeroko rozumianej komunikacji kiedy do
    pracowników (po pracy) dołącza młodzież która też chce trochę "popiwkować"
    na mieście :)

    > Większość dobrych aut, zatem
    > prawdopodobnie to Geschaftmanni tak wcześnie wstają...

    To chyba zbyt duże uogólnienie ;)