  • 1. Data: 2007-06-09 08:51:06
    Temat: [m*bank] "zażądano połączenia z szyfrowaną stroną, która zawiera elementy niezaszyfrowane"
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Od wczoraj/przedwczoraj co jakiś czas przy logowaniu się do m*banków
    dostaję taki komunikat. Po przerwaniu połączenia i nawiązaniu jeszcze
    raz, wszystko wraca do normy.
    Ktoś wie co się dzieje?
    KJ

  • 2. Data: 2007-06-09 19:15:55
    Od: robek <t...@t...ta>

    On Sat, 09 Jun 2007 10:51:06 +0200, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>
    wrote:

    > Od wczoraj/przedwczoraj co jakiś czas przy logowaniu się do m*banków
    > dostaję taki komunikat. Po przerwaniu połączenia i nawiązaniu jeszcze
> [...]

    a jaka przeglądarka ?

  • 3. Data: 2007-06-09 19:20:56
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 09 Jun 2007 21:15:55 +0200,
    osoba podpisana: robek <t...@t...ta>
    napisała:

    > a jaka przeglądarka ?
    Fiefox 2.0/windows
    KJ

    Keyboard error press F1 continue

  • 4. Data: 2007-06-09 20:14:07
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 9 Jun 2007 19:20:56 +0000 (UTC), Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>
    wklepał(-a):

    >Fiefox 2.0/windows

    A to nie ten problem?
    http://www.multibank.pl/co_nowego/aktualnosci?_a=157
    93

  • 5. Data: 2007-06-09 20:18:21
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 09 Jun 2007 22:14:07 +0200,
    osoba podpisana: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>
    napisała:
    > Dnia Sat, 9 Jun 2007 19:20:56 +0000 (UTC), Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>
> [...]

    Być może, ale wtedy na linuksowym też by się chyba objawiało ?
    (Notabene, IE pod Linuksa ciężko znaleźć :) )

    KJ

    Remember: Silly is a state of Mind, Stupid is a way of Life.
    -- Dave Butler

  • 6. Data: 2007-06-10 09:11:54
    Od: villemo <b...@n...pl>

    Kamil Jońca napisał(a):
> [...]
    93

    > Być może, ale wtedy na linuksowym też by się chyba objawiało ?
    > (Notabene, IE pod Linuksa ciężko znaleźć :) )

    no ale napisales przeciez ze windows i firefox... pod linuxem i na
    kazdej dowolnej przegladarce, np iceweasel 2.0.0.3 dziala wszystko
    dobrze, wiec jak masz to korzystaj...

    pozdr

  • 7. Data: 2007-06-10 09:28:50
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 10 Jun 2007 11:11:54 +0200,
    osoba podpisana: villemo <b...@n...pl>
    napisała:
    [...]
    > no ale napisales przeciez ze windows i firefox... pod linuxem i na
    > kazdej dowolnej przegladarce, np iceweasel 2.0.0.3 dziala wszystko
    > dobrze, wiec jak masz to korzystaj...

    Tak naprawdę chodziło mi bardziej o sprawdzenie czy ktoś to
    zarejestrował.

    KJ

    > pozdr

    Linux jest w stanie przeżyc wyjęcie procesora - resztę doliczy w pamięci.

  • 8. Data: 2007-06-10 15:13:13
    Od: villemo <b...@n...pl>

    Kamil Jońca napisał(a):
> [...]
    > napisała:
    > [...]
    >
    > Tak naprawdę chodziło mi bardziej o sprawdzenie czy ktoś to

    no to pod linuxem na zarowno iceweasel, konqueror i innych nie
    zarejestrowalam dziwnych zachowan, wszystko po staremu...;-)

  • 9. Data: 2007-06-11 08:06:42
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    Kamil Jońca pisze:

    > Być może, ale wtedy na linuksowym też by się chyba objawiało ?
    > (Notabene, IE pod Linuksa ciężko znaleźć :) )

    http://www.tatanka.com.br/ies4linux/page/Main_Page

    Z czystej ludzkiej ciekawości spróbowałem. I działa :-) Potrzebne jest
    wine oczywiście.

    A tak swoją drogą ciągle banki się upierają, że zalecaną przeglądarką
    jest Internet Exploder. Wywołują w ten sposób wrażenie, ze to
    najbezpieczniejsza przeglądarka, a przecież wszyscy wiedzą, jak jest...

    Marek

  • 10. Data: 2007-06-11 08:09:33
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Tak naprawdę chodziło mi bardziej o sprawdzenie czy ktoś to
    > zarejestrował.
    >
    > KJ

    u mnie wystepuja podobne problemy i w mBanku i w Multi, odswierzenie strony
    pomaga ;-)

    pozdr.
    RobertS