  • 1. Data: 2007-09-04 05:05:50
    Temat: [m*banki] Ubezpieczenia komunikacyjne.
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Chciałem, z ciekawości, sprawdzić ile mi wyjdzie ubezpieczenie w
    Multibanku. I kicha. Próba wypełnienie Debianowym Firefoksem (dla
    niepoznaki nazywającym się "Iceweasel") kończy się komunikatem "Wniosek
    należy wypełnić za pomocą IE lub Firefoksa". Sprawdziłem w mBanku - to
    samo. Ciekawy jestem czy pod operą działa.

    KJ

    Spokojnie... To tylko prowokacja.

  • 2. Data: 2007-09-04 08:18:52
    Temat: Re: [m*banki] Ubezpieczenia komunikacyjne.
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Próba wypełnienie Debianowym Firefoksem

    W wolnym tłumaczeniu Debian oznacza Debilian, bo taki debilny w obsłudze
    jest więc nie dziwię się, że nie działa i nikt nigdy nie będzie wiedział
    dlaczego.

    /*-+

  • 3. Data: 2007-09-04 08:29:16
    Temat: Re: Ubezpieczenia komunikacyjne.
    Od: TW <t...@g...com>

    On 4 Wrz, 10:18, "*piotr'ek*" <p...@g...pl> wrote:

    > W wolnym tłumaczeniu Debian oznacza Debilian, bo taki debilny w obsłudze
    > jest więc nie dziwię się, że nie działa i nikt nigdy nie będzie wiedział
    > dlaczego.
    >
    > /*-+

    Debilna to jest twoja wypowiedź nic nie wnosząca do tematu. I nie
    wysilaj się na odpowiedź, bo debilnej dyskusji nie będę ciągnął.

  • 4. Data: 2007-09-04 08:53:30
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Debilna to jest twoja wypowiedź nic nie wnosząca do tematu. I nie
    wysilaj się na odpowiedź, bo debilnej dyskusji nie będę ciągnął.

    Akuratnie z musu muszę mieć do czynienia z Debilianem i spośród kliku
    unixowo podobnych systemów właśnie w/w zasługuje w pełni na swoją nazwę -
    Debilian - po trzeba było być debilem, żeby coś tak zakręconego bez ładu i
    składu stworzyć.

    /*-+

  • 5. Data: 2007-09-04 09:21:48
    Od: TW <t...@g...com>

    On 4 Wrz, 10:53, "*piotr'ek*" <p...@g...pl> wrote:

> [...]
    > Debilian - po trzeba było być debilem, żeby coś tak zakręconego bez ładu i

    Widzę, że masz w zwyczaju używać obraźliwych słów w stosunku do innych
    ludzi, nie tylko produktów, którym nie poświęciłeś chyba zbyt wiele
    czasu. Śmiem twierdzić, że do pięt nie dorastasz swoją wiedzą i
    doświadczeniem w systemach linuxowych twórcom dystrybucji ze
    społeczności Debiana, których to nazywasz debilami. I w dodatku nie
    masz w zwyczaju podawania argumentów oraz odpowiadania na temat. Dla
    mnie ta dystrybucja, obok Slacka, jest najlepszą do zastosowań
    serwerowych. A jak chcesz mieć drugiego Windowsa, to przerzuć się na
    jakąś łatwiejszą w obsłudze, gdzie prawie wszystko da się wyklikać.
    Poza tym, NTG.

  • 6. Data: 2007-09-04 13:42:32
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    Kamil Jońca pisze:

> [...]
    > niepoznaki nazywającym się "Iceweasel") kończy się komunikatem "Wniosek
    > należy wypełnić za pomocą IE lub Firefoksa".

    To zasługa głupich programistów, którzy rozpoznają przeglądarkę po
    atrybucie User Agent i determinują funkcjonalność systemu na jej
    podstawie (a fe! mogliby dać ostrzeżenie, ale to problem użytkownika
    czego używa i w zdecydowanej większości wie co robi - a tak w ogóle to
    powinni tak pisać strony, żeby działały w każdej przeglarce...)

    Iceweasel to to samo, co Firefox, tylko ze zmienionymi ikonkami (sprawy
    licencyjne: ikona i nazwa są zastrzeżone przez Mozilla Foundation).

    Moja rada:
    - zainstaluj sobie rozszerzenie UserAgentSwitcher
    https://addons.mozilla.org/pl/firefox/addon/59
    - dodaj nową "identyfikację": Narzędzia/User Agent
    Switcher/Options/Options, przełącz na "User Agents", wybierz View
    Default, zapamiętaj/skopiuj sobie tekst w polu User Agent, potem wybierz
    Add, jako Description wpisz Firefox, jako User Agent to, co skopiowałeś
    z default, ale zamień wszystkie wystapienia "Iceweasel" na "Firefox",
    App name, App Version i Platform przepisz z "Default".
    - po skonfigurowaniu wybierz "Narzędzia/User Agent Switcher/Firefox"
    - ciesz się pełnoprawnie identyfikowanym Firefoksem ;-)

    --
    Marek

  • 7. Data: 2007-09-04 13:44:52
    Od: "LW" <U...@o...pl>

> [...]
    >serwerowych. A jak chcesz mieć drugiego Windowsa, to przerzuć się na
    >jakąś łatwiejszą w obsłudze, gdzie prawie wszystko da się wyklikać.
    Nie chcę się czepiać [zwłaszcza że grupa zajmuje sie trochę innymi rzeczami]
    ale
    idąc dalej twoim tokiem myślenia to w ogóle wyrzućmy GUI albo nawet shelle i
    przerzućmy się na komunikacje z komputerami za pomocą języka maszynowego
    i kart perforowanych

  • 8. Data: 2007-09-04 14:06:17
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca"
    > Chciałem, z ciekawości, sprawdzić ile mi wyjdzie ubezpieczenie w
    > Multibanku. I kicha.

    to nie porównasz niestety z innymi (mowa oczywiscie o OC/AC).
    Mi w tym roku 2 razy AXA wyszla duzo taniej niz Allianzdirect
    a z mbankiem porownać nie moglem bo nie mam tam konta
    *** blad ***

  • 9. Data: 2007-09-04 14:54:32
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 04 Sep 2007 15:42:32 +0200,
    osoba podpisana: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>
    napisała:
    [...]
    > Moja rada:
    > - zainstaluj sobie rozszerzenie UserAgentSwitcher
    > https://addons.mozilla.org/pl/firefox/addon/59
    hehe.To było pierwsze co zrobiłem, ale nie działa tutaj.
    (Choć z powodzeniem, ten trick stosowałem w Mille swego czasu.)
    KJ

    EMACS = Emacs Manuals Are Cryptic and Surreal

  • 10. Data: 2007-09-04 16:09:43
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > to nie porównasz niestety z innymi (mowa oczywiscie o OC/AC).
    > Mi w tym roku 2 razy AXA wyszla duzo taniej niz Allianzdirect
    > a z mbankiem porownać nie moglem bo nie mam tam konta

    Jak wyklikuje symulacje w Allianzie, Axa i mBanku to w Benefii poprzez mBank
    wyszło mi najtaniej (OC+AC) Różnica jest duża.

    Darek