  • 11. Data: 2007-09-04 21:38:37
    Temat: Re: [m*banki] Ubezpieczenia komunikacyjne.
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Kamil Jońca pisze:

    > Chciałem, z ciekawości, sprawdzić ile mi wyjdzie ubezpieczenie w
    > Multibanku. I kicha. Próba wypełnienie Debianowym Firefoksem (dla
    > niepoznaki nazywającym się "Iceweasel") kończy się komunikatem "Wniosek
    > należy wypełnić za pomocą IE lub Firefoksa". Sprawdziłem w mBanku - to
    > samo. Ciekawy jestem czy pod operą działa.

    Ja mam lepiej ;)
    Udało mi się zawrzeć umowę.
    Pierwszą ratę zapłaciłem sam. Resztę mieli pobierać sami z
    automatu - moją rolą miało być tylko zapewnienie środków na
    koncie, co uczyniłem.

    Jako, że nie często zaglądam na to konto ;) nie wiedziałem co
    się tam dzieje ... zajrzałem z ciekawości (czy jest kasa) , i po
    oczach dostałem komunikatem - że nie pobrano składek, w polu
    PRZYCZYNA było pusto.

    Zadzwoniłem na MLinię - dostałem info, że za 3 dni składki
    zostaną pobrane zaległe i bieżąca ... no i nie zostały.

    Zadzwoniłem ponownie - znów nic. Składki nie pobrane ...

    Skoro na mlini nie potrafią odpowiedzieć - postanowiłem zapytać
    na mchacie: .... I tak wyglądała cała rozmowa. Pani wzięła się i
    się nawet nie pożegnała.

    Cóż, standardy mają boskie. Wziąłem kredyt, spłaciłem. Ale konto
    za panujący burdel zlikwiduję. Strach pomyśleć, co się będzie
    tam niedługo działo :)

    Zapis rozmowy z *expertem* => http://www.rafalgil.pl/mbank.pdf

    A ja chcę im tylko zapłacić ;/
    --
    Rafał "SP" Gil
    6008

  • 12. Data: 2007-09-05 12:02:39
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    Kamil Jońca pisze:

    > [...]
    > hehe.To było pierwsze co zrobiłem, ale nie działa tutaj.
    > (Choć z powodzeniem, ten trick stosowałem w Mille swego czasu.)

    To dziwne. Ja zmieniłem identyfikację swojego Firefoksa na Iceweasela i
    rzeczywiście, nie działało. Po powrocie na "default" działało normalnie.

    Być może potrzebujesz wpisać dokładnie tak, jak identyfikuje się
    "prawdziwy" Firefox... Albo udawaj, że łączysz się z Explodera lub z
    Firefoksa pod Windows...

    --
    Marek

  • 13. Data: 2007-09-06 17:34:42
    Od: Katie <n...@w...pl>

    *piotr'ek* napisał(a):

    > W wolnym tłumaczeniu Debian oznacza Debilian, bo taki debilny w obsłudze
    > jest więc nie dziwię się, że nie działa i nikt nigdy nie będzie wiedział
    > dlaczego.
    >
    > /*-+

    I pisze to osoba korzystająca w danym momencie z Outlooka ;-) Nie
    wypowiadaj się, bo to, że ty nie umiałeś sobie poradzić z debianem nie
    oznacza że jest to system debilny.
    Zapewne nie masz zielonego pojęcia o programowaniu, o unixie też nie za
    bardzo... A nie wpadło ci do pustej łepetynki, że może to ty jesteś za
    GŁUPI aby po prostu z debiana korzystać???
    Btw każdy linux ma teraz iceweasel i icedova i na każdym byłby ten sam
    problem, btw2-jakoś mi udało się na debianie dodać firefoxa i zamówić
    ubezpieczenie komunikacyjne, więc nie wiem w czym problem, btw3-to nie
    jest grupa poświęcona systemom operacyjnym.

    Pozdrawiam,
    Kasia

    PS. Dla tych co napiszą, że nie mam nic z debianem pewnie do
    czynienia-używam od 7 lat... bez problemów ;-) Obecnie-etch.

  • 14. Data: 2007-09-10 12:52:03
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    Katie pisze:

    > I pisze to osoba korzystająca w danym momencie z Outlooka ;-) Nie
    > wypowiadaj się, bo to, że ty nie umiałeś sobie poradzić z debianem nie
    > oznacza że jest to system debilny.

    Być może dla niego jest debilny ;-)

    > Zapewne nie masz zielonego pojęcia o programowaniu, o unixie też nie za
    > bardzo...

    Oo, a to trzeba mieć pojęcie o programowaniu, żeby używać Linuksa?
    Dobrze że moja żona tego nie wie, bo by biedna wyrzuciła swojego
    Slackware'a... Chyba że konkretnie Debian tego wymaga...? Coraz częściej
    słyszy się o "linuksie na biurko", że niby się da... a tutaj co -
    programować trzeba umieć?

    Powiem tak: można wcale nie znać się na programowaniu ani na uniksie, a
    używać z powodzeniem Linuksa i być z tego zadowolonym.

    > A nie wpadło ci do pustej łepetynki, że może to ty jesteś za
    > GŁUPI aby po prostu z debiana korzystać???

    Po co się męczyć, skoro istnieje trylion innych dystrybucji? ;-) Zaraz
    mi zarzucisz, że się nie znam na programowaniu i dlatego korzystam z
    Gentoo ;-) Albo że nie dałbym rady używać Debiana, bo jestem za głupi ;-)

    > Btw każdy linux ma teraz iceweasel i icedova i na każdym byłby ten sam
    > problem,

    Kolejna ciekawostka. Powiedz to mojemu Gentoo, albo Ubuntu, albo
    Slackware'owi. Jak na razie chyba TYLKO Debian zdecydował się
    zrezygnować z logo Firefox i nazwy Mozilla Firefox/Thunderbird/whatever
    i wypuszczać _dokładnie to samo_ pod logo Iceweasel.

    > btw2-jakoś mi udało się na debianie dodać firefoxa

    Po cholerę masz tego Firefoksa dodawać, skoro Iceweasel to jest
    dokładnie to samo?

    > btw3-to nie jest grupa poświęcona systemom operacyjnym.

    No właśnie...

    > PS. Dla tych co napiszą, że nie mam nic z debianem pewnie do
    > czynienia-używam od 7 lat...

    Cóż za samozaparcie ;-)

    Disclaimer: nie uważam, że Debian jest zły, że Debian jest głupi albo że
    ktoś jest głupi. Ale to nie dyskusja na tą grupę.

    Marek