  • 1. Data: 2004-11-18 22:18:59
    Temat: [mB] KK Visa Classic WP.pl w TOiP
    Od: luzyta <l...@n...gazeta.pl>

    Yhmmm...

    Czuję się... zaskoczona... ;-)

    --
    luzyta

  • 2. Data: 2004-11-19 01:18:14
    Temat: Re: [mB] KK Visa Classic WP.pl w TOiP
    Od: "hidie" <h...@o...pl>

    > Yhmmm...
    >
    > Czuję się... zaskoczona... ;-)
    >
    > --
    > luzyta

    hehehe
    i co? może jednak jakiś insider wie?

    pozdr.
    hidie

  • 3. Data: 2004-11-19 09:45:04
    Od: MiKo <m...@n...pl>

    luzyta wrote:
    > Yhmmm...
    >
    > Czuję się... zaskoczona... ;-)

    Opłata za aktywację karty przez operatora mLinii: 2 PLN (obowiazuje od
    1.1.2005).

    Ciekawe czy bedzie mozna aktywowac przez internet (a moze juz mozna?)
    Jak dostane odpowiedz z mBanku to dam znac.

    Szkoda ze nie mozna skladac wnioskow o karty przez system tranzakcyjny m
    Banku (w Lukasie mozna o ile pamietam).

    MiKo

  • 4. Data: 2004-11-19 10:45:45
    Od: "Arek" <a...@p...com>

    Użytkownik "MiKo" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Opłata za aktywację karty przez operatora mLinii: 2 PLN (obowiazuje od
    > 1.1.2005).
    >
    > Ciekawe czy bedzie mozna aktywowac przez internet (a moze juz mozna?)
    Już można aktywować przez internet - sprawziłem to osobiście.
    Arek.