  • 11. Data: 2005-04-24 13:00:59
    Temat: Re: [mB/Multi/Euronet] - nie oddamy pieniedzy i co nam pan zrobi?
    Od: "apollyon" <a...@n...com>

    W nocy z 23 (sobota), na 24 (niedziela) kwietnia w godzinach od 3:00 do 5:00
    przeprowadzone zostaną prace konserwacyjne w sieci Euronet. Podczas
    konserwacji nie będzie można dokonywać płatności kartami Inteligo w punktach
    handlowo-usługowych. Niemożliwe będzie również korzystanie z bankomatów.

    Przepraszamy za utrudnienia.

    Prace konserwacyjne, a moze to poprawa jakichs niedociagniec?

    Pozdrawiam
    Marcin

    begin 666 konserwacja.gif
    M1TE&.#EA)P`S`,0``.280_GY^OW/G<W+T%9::*RLM.7DYQ4:)K)
    M(NRS<X:(
    ME.OK\>;HV,&_OI25H-?7VR8M/VMM>E@W%>3KZO/T^,"LEOOAT4)
    '585_?*"A
    MJ?#P\O___?[^_B,?&_Z>,O___R'Y! ``````+ `````G`#,```7_X">.9&F>
    M:*JN;'MRU&,8A5-0QL2YK=84F8QB6%!@;KS4XO'(.# $PB4:B3X6.]=F.YK\
    MA 3(87R 7*:12(.5_7 "HZ8C(B;;S1<(P9 <:6AT8Q<%!AQ-%V40BFLN'!H<
    M$PX."H@'$1H!;1,1B5,/(ALH'*,+I0U&80<$%"*C(PMA=0J@)J.
    8`Q$*DA@1
    ME0XE;1F*8P2T)*,4#1$W% $^@1T3K2-9#WEEC*'4,$,4;SM5J1!PU"2PE1?&
    M;C 1`X\P(F?7$)^MKCL/O60BY*,!"NXV---6H->P7SO:C%)6)]T'./Y
    J!-@"
    M,4X>11<&``M@8(Z8"/76&8I `=/$-@LN_RK2,Z ?DR*5.O!I)5!!`0T4FK7Y
    M0(' F)53,C1X8$-(I0,7-%#;D&]!H3<!!OP`F"%"!D08">0:$@CI!4;\
    `C1P
    M8,!9@ >GPE$I4"<1GK8',& Y1L%!`P,:%D2"\E:>&#-V`A_(4$M#.[P/BH3)
    M@)@2QAID*D%P0* `N6,+(AA@@)87A +'%"B*\"%#!TL#B+G;22WS`P8+!F X
    M8T";B <?1^D.$"!#@0>/7BRP\6"3O$(D<)?1#34`\> F<!3 \#(6Z'L.Q!#8
    MS9N"3>"L6QEH0(!)@Y6?\1H0-J9 \P`XU#SPAD(#K@(#<(G3NO]!]YP+U# 4
    M?28$,$%'[0SP@/\"90AVP15.S6! /C8,L$ FX?VA3 ;Y-8"!`P=T($8')$I@
    MXHDGDMC!73J54-(A!32@X `&#.! !Q[DJ....B) XF^8[)33>)1Q.!03`^#(
    MXY(>(""!CT"ZP@\%2YQR`08=2J4DDSLZV60'OWFSDS-H92"%4 TTL"63`"0`
    M@)=?AIG%;DZE25D:&*S)(P`"N.DD`H!*`&99"4'U8@% H*+GC@D(D*.3*';0
    MCE+ P%#C%S=RZ8$`?0+@*:" =H!!`])4ZHQ3#PQ0P*(Y\LEI`AYX*JNH=Z7
    MFS,3/,#JIJ\R26MM(W QC1LXL-HHK%S^:ML'&Q3*0;,<+<HGLLF."BR#"5LT
    MFVVT>_:I:8[*9BNNMA1-L.:TWX)K[;CL4J2KCJZFJ^Y=[8[[A@5
    *MNFMO+^^
    MP"RS]^;KJ;SSSJ1"P 0OV>\*;RR@XL,01ZPBEJ76LLT",A90P<8<=^PQQT-1
    H:C$U%.2:9H=IIIRR5"FG:@`K_I)<\@0,U,S !#CC;+/-!^KU1@@`.P``
    `
    end

  • 13. Data: 2005-04-24 13:04:51
    Od: Arek <a...@z...mimuw.edu.pl>

    Marcin wrote:

> [...]
    >

    > P.S. A w jakim banku takie reklamacje sa uznawane wstepnie na korzysc
    > klienta
    > i dopiero jak bank zdobedzie dowody, ze jednak bylo inaczej (np. nagranie
    > z kamer video)
    > to obciazaja konto posiadacza karty?
    > Wyplacalem juz wiele razy pieniadze z konta w mB przez kilka lat,
    > ale rozpatrywnanie tej reklamacji uwazam za rzecz, ktora kaze
    > powaznie rozwazyc rezygnacje z uslug BRE (mam konta w mB i Multi).
    > Tylko czy gdzie indziej nie bedzie tak samo/gorzej?
    >
    > Jezeli ma to znaczenie to niwyplacona kwota: 400 pln.

    Miałem bardzo podobną sytuację, ale moją reklamację Kredyt Bank uznał bez
    problemu. Pozdrawiam i życzę powodzenia!

  • 14. Data: 2005-04-24 18:40:21
    Od: "Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)" <p...@w...pl>

    parrot napisał(a):

    > Wyslij im pisemko, ze jesli w terminie XX dni nie nawiaza z Toba
    > konstruktywnego dialogu na temat tej reklamacji zwrocisz sie o pomoc do
    > arbitrazu bankowego. Moze podziala. Banki sie tego bardzo boja, gdyz w
    > arbitrazu klienci czesto wygrywaja a poza tym jest to dla dnich duza
    > upierdliwosc, musza sie tlumaczyc, skladac papierki, dowody a i jakis audyt
    > moze sie przyplatac.

    Skąd masz takie wiadomości, że u arbitra często wygrywają klienci? Bo z
    tego co ja wiem jest dokładnie odwrotnie. Większość sporów jest
    rozwiązywana na korzyść banków. Nie ma też w tym nic dziwnego bo arbiter
    jest instytucją powołaną i opłacaną przez banki.

    Piotr Hołda

  • 15. Data: 2005-04-24 19:49:55
    Od: "parrot" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik ""Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)""
> [...]
    > rozwiązywana na korzyść banków. Nie ma też w tym nic dziwnego bo arbiter
    > jest instytucją powołaną i opłacaną przez banki.

    Polowana, bo zostali do tego zmuszeni. Oplacana tez pod przymusem. Nie lubia
    sie nazwajem zanadto.

    Informacja z zaprzyjaznionego banku - dowiadywalam sie o to, gdy walczylismy
    ze znajomym w sprawie "niedozwolonego debetu", zaprzyjazniony bank (rzecz
    jasna inny) wlasnie poradzil mi arbitraz. Co wiecej, po liscie do Prezesa
    banku (a co?), w ktorym znajomy informowal, iz nie bedzie mial wyjscia, jak
    tylko odwolac sie do arbitrazu, gwaltownie zmienil sie ton Dyrektora
    Oddzialu.

    Pozdrawiam
    parrot

  • 16. Data: 2005-04-24 20:31:45
    Od: "Dysiek" <n...@i...pl>

    > Pozdrawiam i życzę powodzenia!

    Jeszcze fajniej by bylo, jakbys cial cytaty.

    Dysiek

  • 17. Data: 2005-04-25 07:21:05
    Od: "KP." <k...@N...gazeta.pl>

    Gdy wykonujesz transakcję w bankomacie jest ona rejestrowana w 3 miejscach :
    - systemie Twojego banku - jako operacja wykonana i potwierdzona PIN-em
    - w bankomacie ( który naprawdę jest PC-etem z własną aplikacją do obsługi
    maszynki do wydawania pieniędzy)
    - w systemie zarządzającym bankomatami ( który jest własnością Euronetu).

    System w mB zarejestrował ,że transakcja była wykonana i nic tu nie poradzisz
    Operacja jest napewno zarejestrowana w logu bankomatu , jako poprawnie zakończona
    ale system zarządzjaący bankomatami,MUSI mieć pełne rozliczenie gotówki ,
    która została do niego włożona, i tego co zostało z niego wyjęte. Podczas
    ładowania bankomatu na nowo pieniędzmi,gotówka która w nim została MUSIbyc
    przeliczona,i wówczas się okaże, że mają zadużo o 400 PLN. Jesli Twoja
    reklamacja jest dobrze sformułowana i dotrze do Euronetu, to powinna zostać
    uwzględniona

  • 18. Data: 2005-04-30 11:31:03
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    "Krab" <_...@k...pl__> wrote:
    > rozumiem, ze to byl bankomat euronetu - wiec zloz reklamacje do euronetu a
    > nie do mbanku

    A na jakiej podstawie? Nie sądzę że Marcin ma podpisaną umowę na
    prowadzenie rachunku lub karty do niego z Euronetem...

    NP: Blodsrit - "Helveteshymner"

    --
    Works of art, painted black,
    Magniloquent, bleeding dark,

  • 19. Data: 2005-04-30 11:59:51
    Od: "Kovolski" <k...@t...pl>

    Użytkownik "Varg" <v...@p...megapolis_invert> napisał w wiadomości
    l.in.man...

    > A na jakiej podstawie? Nie sądzę że Marcin ma podpisaną umowę na
    > prowadzenie rachunku lub karty do niego z Euronetem...
    >
    >Witam..
    Trudno mi się odnieść bo nie znam istoty problemu.. Na podstawie ustawy z
    2002 roku o elektronicznych instrumentach płatniczych wszelkiego rodzaju
    reklamacje winny być zgłaszane bankowi wydawcy karty czyli m bankowi.
    Pozdrawiam...

  • 20. Data: 2005-04-30 12:27:58
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    "Kovolski" <k...@t...pl> wrote:

> [...]
    > 2002 roku o elektronicznych instrumentach płatniczych wszelkiego rodzaju
    > reklamacje winny być zgłaszane bankowi wydawcy karty czyli m bankowi.

    Właśnie o tym piszę...

    NP: Carcass - "Necroticism"

    --
    A reason to die