  • 1. Data: 2008-12-29 10:28:35
    Temat: mBANK zmienia %
    Od: p...@p...onet.pl

    http://euro.bankier.pl/news/article.html?
    article_id=1884354&type_id=1&category=22%2C25%2C204%
    2C205%2C207%2C28%2C29%2C220%
    2C221%2C222%2C223%2C224%2C225%2C250

  • 2. Data: 2008-12-29 10:31:09
    Od: p...@p...onet.pl

    W związku z obniżką stóp procentowych przez Radę Polityki Pieniężnej i
    obniżeniem stóp rynkowych, mBank podjął decyzję o zmienia oprocentowanie
    rachunków bieżących i terminowych.

    Od 29 grudnia br. oprocentowanie rachunków w mBanku kształtuje się następująco:

    - rachunek eMAX plus: 5,00%
    - rachunek eMAX: 1,00%
    - eMAX lokaty: 4,10% - 4,85%
    - mLokaty: , 3m: 5,20%, 6m: 5,25%, 9m: 5,30%, 12m: 5,35%
    - Rachunek mIKE: 4,90%
    - Rachunek mBiznes max: 1,70%

    Jednocześnie mBank podnosi oprocentowania mLokaty 2m do 6,00%.

  • 3. Data: 2008-12-29 10:56:25
    Temat: Re: mBANK zmienia %
    Od: pwz <p...@j...pl>

    Dnia 29-12-2008 o 11:31:09 <p...@p...onet.pl> napisał(a):

    > W związku z obniżką stóp procentowych przez Radę Polityki Pieniężnej i
    > obniżeniem stóp rynkowych, mBank podjął decyzję o zmienia oprocentowanie
    > rachunków bieżących i terminowych.
    (...)

    Heh... Szkoda, że w drugą stronę to tak szybko nie działa...
    pwz

  • 4. Data: 2008-12-29 11:32:17
    Od: k...@o...pl

    On 29 Gru, 11:31, p...@p...onet.pl wrote:

    > Od 29 grudnia br. oprocentowanie rachunków w mBanku kształtuje się następująco:
    >
    > - rachunek eMAX plus: 5,00%
    No to się zacząło, ciekawe kiedy kolejni.
    Myśłałem, że ze względu na silna konkurencję wysokie oprocentowanie
    utrzyma się trochę dłużej.
    29 jest dziś a ja jeszcze dziś widzę reklamy 6%....

  • 5. Data: 2008-12-29 12:10:11
    Od: k...@o...pl

    On 29 Gru, 12:32, k...@o...pl wrote:

    > 29 jest dziś a ja jeszcze dziś widzę reklamy 6%....

    BTW mam doskonały pomysł na nową "reklamę mBanku"
    dinozaury tak jak w obecnej.
    Idzie dino, idzie wszystko się trzęsie.
    Idzie nie rozwala napis "mbank".
    Niczego nie zauważając idzie dalej.
    Napis: "Początek ery bankozaurów"
    Koniec.Kurtyna.

    ;)

  • 6. Data: 2008-12-29 12:26:02
    Od: ForALL <N...@s...info>

    k...@o...pl pisze:

    > BTW mam doskonały pomysł na nową "reklamę mBanku"
> [...]
    To te 6% strasznie długo było, to gdzie teraz jakaś ciekawa alternatywa
    dla eMAX plus ?

    For@ll

  • 7. Data: 2008-12-29 12:33:54
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pon, 29 gru 2008 o 13:26 GMT, ForALL napisał(a):
    > To te 6% strasznie długo było, to gdzie teraz jakaś ciekawa alternatywa
    > dla eMAX plus ?

    Ja mam zablokowane srodki na emaxplusie, bo juz robilem na wszystkich
    czterech przelewy wychodzace, ale naszczescie koniec miesiaca juz za kilka
    dni, i po nowym roku wszystkie srodki przelewam albo na eurobank albo do
    getinu, tu i tu po 7% jest bez zadnej laski i ograniczenia do jednego
    przelewu bezplatnego w miesiacu, do tego jeszcze lokata killer, w takiej
    sytuacji debetowke przenioslem juz do aliora, kredytowka juz prawie prawie
    w aliorze, przelewy przenioslem juz tez do aliora, eurobank mam do
    przechowywania "plynnej" gotówki, getin do lokat 9%, mBank zostanie tylko
    do SFI, szkoda, ale takie prawo rynku, najslabsi zostaja wyeliminowani :)

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ Ta sygnatura zostala automagicznie ]
    [ Ekg: #3781111 ][ wygenerowana programem Signify v1.14. ]

  • 8. Data: 2008-12-29 12:40:28
    Od: k...@o...pl

    On 29 Gru, 13:26, ForALL <N...@s...info>
    wrote:

    > To te 6% strasznie długo było, to gdzie teraz jakaś ciekawa alternatywa
    > dla eMAX plus  ?
    Wszędzie właściwie choć pewnie za chwilę i tam będą % obniżać (może
    choć nie tylko depozyty ale też kredyty).

    Eurobank, Getin, Polbank wszystko 7% lub ciut więcej i dowolna ilość
    bezpłatnych wypłat.
    Póki co nawet Millenium ma lepiej niz mBank.
    Nawet BZWBK ma na razie 5,5%.

    Z lokat to Killer 10% 10 dni ciągle istnieje ale tam jest niska
    maksymalna kwota(10k)

    Polbank ma (też ciągle bo pewnie mBank uruchomi lawinę??) lokatę 1m na
    8,5%, 3m 9% z możliwością wypłat w trakcie trwania i utratą tylko 1/2
    odsetek od wypłacanej kwoty (promocja dla lokat założonych do końca
    roku chyba)

  • 9. Data: 2008-12-29 12:49:20
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "ForALL" <N...@s...info> napisał w
    wiadomości news:gjafka$mve$1@inews.gazeta.pl...
    > k...@o...pl pisze:

    > To te 6% strasznie długo było, to gdzie teraz jakaś ciekawa alternatywa
    > dla eMAX plus ?

    Lucas KO 8%.

  • 10. Data: 2008-12-29 13:26:32
    Od: ForALL <N...@s...info>

    sensei pisze:
    > Użytkownik "ForALL" <N...@s...info> napisał w
    > wiadomości news:gjafka$mve$1@inews.gazeta.pl...

    > Lucas KO 8%.

    Ciekawe czy inni nie zaczną obniżać oprocentowania jak to zrobił mbank.
    No nic poczekamy zobaczymy

    For@ll