  • 21. Data: 2008-12-29 16:48:00
    Temat: Re: mBANK zmienia %
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Szymon" <n...@o...pl> wrote in message
    news:gjapur$qm1$1@news.dialog.net.pl...
    > BTW mam doskonały pomysł na nową "reklamę mBanku"
    > -----------
    > Dobry! To ja mam pomysł na nową promocję "zostań 2,5 milionowym klientem z
    > zerowym saldem!!!" :-)

    BRE nigdy nie nalezal do peletonu oferujacego najwysze oprocentowanie (moze
    na poczatku przy starcie mBank wyroznial sie od typowych bankow z
    oddzialami, ale byla to promocja). Wynioslem sie z niego w okresie, w ktorym
    wprowadzil oplaty za przelewy. Juz wtedy bylo widac, ze oprocentowanie ROR
    bedzie zmierzac do zera i emax podobnie. Jego internetowosc przestala byc
    juz takim plusem, bo banki z placowkami maja juz tez taki dostep i oferuja
    rozne produkty przez siec. To nie jest bank dla poszukujacych wysokiego
    oprocentowania.
    Np. wystarczy bezplatny Getin ROR (intern.)+ oszczedn. na 7%(nielimitowane
    przelewy na getinowy ROR) oraz dobrze oprocentowane lokaty. Dodatkowo
    uzupelnieniem jest Alior z ROR na 5.65% oraz karta za 3zl. Dla tych co licza
    kazda zlotowke, rozwiazanie bardziej efektywne.
    Nie ma co narzekac, tylko 'glosowac nogami' i nie podnosic im statystyk.

  • 22. Data: 2008-12-29 16:56:07
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > BRE nigdy nie nalezal do peletonu oferujacego najwysze oprocentowanie
    > (moze na poczatku przy starcie mBank wyroznial sie od typowych bankow z
    > oddzialami, ale byla to promocja).

    Czy ja wiem... na początku był to szok, ale jeszcze do niedawna przeciętna
    ofera. W tej chwili trudno jest znaleźć gorszą. Zauważ, że dopiero od dziś
    mBank ma gorszą ofertę od Multibanku, co się wcześniej nie zdarzało.

  • 23. Data: 2008-12-29 18:57:31
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Krzysztof wrote:

    > BRE nigdy nie nalezal do peletonu oferujacego najwysze oprocentowanie
    > (moze na poczatku przy starcie mBank wyroznial sie od typowych bankow
    > z oddzialami, ale byla to promocja).

    Faktycznie - na początku nie był w "peletonie" :-)
    Ja pamiętam że na jesieni roku 2000 zaoferował 16,5% w stosunku rocznym.
    "Peleton" dawał wtedy połowę z tego.

  • 24. Data: 2008-12-29 19:32:46
    Od: k...@o...pl

    On 29 Gru, 19:57, "Bogdan B." <b...@w...pl> wrote:

    > Faktycznie - na początku nie był w "peletonie" :-)
    > Ja pamiętam że na jesieni roku 2000 zaoferował 16,5% w stosunku rocznym.
    > "Peleton" dawał wtedy połowę z tego.

    tak to wyglądało jeszcze wiosną 2001:
    http://web.archive.org/web/20010331094720/info.mbank
    .com.pl/oferta.html

  • 25. Data: 2008-12-29 19:48:29
    Od: k...@o...pl

    On 29 Gru, 20:32, k...@o...pl wrote:

    > tak to wyglądało jeszcze wiosną
    2001:http://web.archive.org/web/20010331094720/info.
    mbank.com.pl/oferta.html
    fajne hasło reklamowe wtedy mieli
    "procenty u konkurencji to komedia"

  • 26. Data: 2008-12-29 21:48:58
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@N...gazeta.pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > niech ich szlag.

    Rzekłbym raczej: 'Niech ich dundred świstnie' ;)