  • 11. Data: 2003-01-22 14:50:59
    Temat: Re: [mBAnk] supermarket finansowy
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Może inni posiadacze innych funduszy coś dorzucą:-)

    Zobaczymy jaki dzien wyrzuci system. Bo nawet jak widoczny bedzie
    troche pozniej, a dzien zakupu bedzie ok - wtedy jest spoko. No sam
    ciekaw jestem - inna sprawa zer to pewnie testy :)

  • 12. Data: 2003-01-28 23:06:33
    Od: "l:e:h" <l...@...pl>

    "berdycz" <p...@b...pl> skribis:

    >proponuję Uni Dynamic Europa. Tam jest największa prowizja :-)

    a fundusz na obecnie marny :)

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    "Tworzenie pieniedzy - klucze do obfitosci".
    Zobacz:

  • 13. Data: 2003-01-29 12:21:14
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "l:e:h" <l...@...pl> napisał w wiadomości
    > a fundusz na obecnie marny :)

    No cóż...:-)
    Boom na nowe technologie internetowe się skończył...