  • 1. Data: 2009-06-06 09:53:24
    Temat: mBank
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Hej!
    Od kiedy maja byc w mBank karty MC i czy wiecie czy moze bedzie mozna
    wymienic visa classic na MC ?
    mEkipa na forum zamiescila wzory wsrod ktorych wybiora te do wydawanych
    kart, wygladaja calkiem fajnie.

    P.

    --
    >>> http://sklep.wielobranzowy.eu <<<
    Nie bądź frajerem, kupuj w detalu po cenach hurtowych!

  • 2. Data: 2009-06-06 11:00:21
    Temat: Re: mBank
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "wspolna-flaszka.pl" news:h0deam$lk5$1@inews.gazeta.pl

    > Hej!

    Cześć.

    > Od kiedy maja byc w mBank karty MC i czy wiecie czy moze bedzie mozna
    > wymienic visa classic na MC ?

    5 kwartał br... :) jak to się kiedyś w tym banku mawiało.
    A tak na poważnie to na formum mBanku gdzieś pojawiło się kilka wpisów, że
    do końca roku powinny być.
    Kto wie czy zbliżająca się przerwa modernizacyjna nie jest w jakimś stopniu
    związana z pojawieniem się MC w mbanku.

    > mEkipa na forum zamiescila wzory wsrod ktorych wybiora te do wydawanych
    > kart, wygladaja calkiem fajnie.

    Rzecz gustu. IMHO ING daje ciekawsze propozycje :)

  • 3. Data: 2009-06-06 11:21:23
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 6 Cze, 07:00, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:

    > Kto wie czy zbliżająca się przerwa modernizacyjna nie jest w jakimś stopniu
    > związana z pojawieniem się MC w mbanku.

    Jest, i owszem. Tylko troche inaczej.

    mB tlumaczy sie ze nie wprowadzaja wszystkich potrzebnych zmian bo
    "zasoby" zostaly oddelegowane do pracy nad wprowadzeniem MC. :)

    Prosze bardzo:

    "Oczywiście ideałem byłoby pokazać tutaj pełny obraz salda na karcie z
    rozbiciem na uznania i obciążenia. Niestety nie dało się tego
    zrealizować w tym etapie ze względu na oddelegowanie zasobów
    "karcianych" do innego dużego projektu rozpoczynającego się na literkę
    M."

    http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=407